سرمربی تیم پیکان پس از شکست پرسپولیس در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پیکان با هدایت مجید جلالی موفق شد با حساب 1-0 پرسپولیس را شکست دهد تا اولین باخت تیم برانکو در این فصل رقم بخورد.

پس از پایان بازی مجید جلالی در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و در ابتدا گفت:« در حال حاضر پرسپولیس تیمی بی رقیب است. ما سعی کردیم بیشتر به تیم انرژی بدهیم و از بازیکنان جوان استفاده کنیم.»

جلالی ادامه داد:« به بازیکنان‌مان روحیه دادیم و از طرفی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را در نظر گرفتیم. بازیکنانم بازی باشکوهی انجام دادند.»

سرمربی پیکان در خصوص استفاده از نیازمند در درون دروازه گفت:« داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های ما نقش زیادی در این تصمیم داشت. ما دوست داریم بازیکنان جوان را به ترکیب تیم اضافه کنیم و این کار را انجام دادیم. حتی روی نیمکت ما پنج بازیکن جوان نشسته بودند و پیام نیازمند هم نشان داد اعتماد بی‌موردی به او نکرده‌ایم. می‌توانم بگویم یک دروازه‌بان جوان خوب به مجموعه دروازه‌بانی کشور اضافه شده است.»

مجید جلالی در مورد نحوه بازی تیمش پس از گلزنی گفت:« این نگاه را که ما 80 دقیقه دفاع کرده باشیم، نمی‌پذیرم. من با مجموعه بضاعت خودم مقابل تیمی بازی می‌کنم که از بهترین تیم‌های آسیاست. با نیمکتی که هیچ تیمی در آسیا هم نیمکت آنها را ندارد. ما سعی کردیم با هر دو حمله آنها یک حمله داشته باشیم. این هم به بضاعت ما بستگی داشت و اگر ما مهاجم سرعتی داشتیم، شاید بیشتر آنها را تحت‌تأثیر می‌گذاشتیم.»

سرمربی پیکان در خصوص خوشحالی گلزن تیمش گفت:« حرکت آقاخان اصلاً خوب نبود و به هیچ وجه کار خوبی انجام نداد. همان موقع که نزدیک من شد به او گفتم و بین دو نیمه هم گفتم. این بازیکنان به‌هرحال جوان هستند و تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این بازیکن بعد از بازی هم از من عذرخواهی کرد. به نظرم دلیلی ندارد وقتی گل زده‌ایم بخواهیم چنین کارهایی کنیم و هواداران حریف را هم احساسی کنیم. من این مسائل را نمی‌پسندم.»

جلالی در پایان در خصوص بختیار رحمانی و اعتراضش به تعویض گفت:« من متوجه نشدم و بعداً این موضوع را بررسی می‌کنم. مشکلی خاصی وجود ندارد. این بازیکن 17 سال سن داشت که او را به رده بزرگسالان فولاد آوردم و مشکلی نبود. با روحیات او آشنا هستم.»

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =