۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
یک خودروی جدید به بازار می‌آید

هایما اس۵ به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرعامل ایران خودرو خراسان در مراسم معرفی هایما S5 اظهار داشت: استراتژی ما بر این مبنا بود که از تمامی ظرفیت خطوط تولید خود استفاده کنیم و هر ساله یک محصول جدید به سبد محصولات ایران خودرو در سری های SUV اضافه کنیم.

بیژن زاهدی فرد افزود: بعد حضور گرند ویتارا که در سال گذشته تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شد، در سال ۹۳ هایما اس ۷ را معرفی کردیم و امروز نیز هایما اس ۵ را معرفی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هایما یکی از برندهای معتبر چین است که در رده سوم خودروسازی کشور چین قرار دارد.

زاهدی فرد عنوان کرد: صنعت قطعه سازی استان خراسان بیش از ۲۵ درصد تولید قطعات کشور را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: هایما اس ۵ قرار بود که در سال آینده معرفی شود که به دلیل نبود محصول با این رنج قیمتی در سبد محصولات ایران خودرو، به سرعت مراحل اجرایی آن انجام پذیرفت و امروز به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

زاهدی فرد تصریح کرد: ما بر این باوریم که می بایست به سمت خودروساز شدن برویم.

پیش فروش هایما اس۵ از امروز آغاز و زمان عرضه آن به بازار دی ماه امسال خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، ايران خودرو خراسان پس از توليد دو خودرو شاسی بلند هايما اس ٧ و هايما اس ٧ توربو، محصولی ديگر را به بازار داخلي عرضه كرده است. هايما اس ٥ يك كراس اوور كه در سال ٢٠١٤ به مرحله توليد رسيد. طراحی داخلی اين خودرو با چرمي دورنگ كه بر روی صندلی ها كشيده شده بسيار مدرن و عامه پسند است.

يكی از ويژگی های ديگر اين خودرو به كارگيری زنجير فولادی به جای تسمه تايم است كه باعث افزايش دوام موتور می شود. اين خودرو از نظر ايمنی با توجه به آلياژهای به كار رفته بدنه از استحكام بالايی برخوردار است. از تجهيزات ايمنی اين خودرو مي توان به سنسور دنده عقب، دوربين ديد عقب، قفل كودك درب های عقب، بازشدن خودكار درب ها در هنگام تصادف، ايموبلايزر، سامانه كنترل باد لاستيك و چراغ ترمز سوم بالا اشاره كرد.

حجم موتور هايما اس ٥، ١٤٩٧ سی سی بوده و ١٦ سوپاپ است. اين خودرو كه با استاندارد حد آلايندگی يورو ٥ توليد می شود، حداكثر سرعتی معادل ١٧٠ كيلومتر بر ساعت داشته و در هر ١٠٠ كيلومتر ٨ ليتر بنزين مصرف می كند. گيربكس های هايما اس ٥ ، سی وی تی بوده و سيستم صوتی آن نيز شامل مانيتور مالتی مديا تصويری لمسی ٧ اينچی خواهد بود.

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    2 0
    ما بر این باوریم که می بایست به سمت خودروساز شدن برویم با این همه مونتاژ محصولا ت چینی ؟ جناب بیژن زاهدی فرد می توانند بگویند زمانی که در ایران مدل های روز شورولت و بیوک کادیلاک و حتی پیکان و رنو و ژیان تولید می شد چینی ها چه چیزی تولید می کردند؟...
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
      0 0
      داداش این اعتماد به نفست من کشته
    • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
      0 0
      اقا دمت گرم تو اخر سالی و بی پولی کلی خندیدم.
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    2 0
    ایران خودرو هم خودش رو کشته با این ماشینهای آشغال چینی ... واقعا جای تاسف داره که مردم هم همچنان مشتاق این ماشینهای بی کیفیت هستند ...
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    3 0
    بازم آشغال چینی
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    حدود قیمت؟
  • معلمی A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    مبارک پولدارها
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    3 0
    "ما بر این باوریم که می بایست به سمت خودروساز شدن برویم". زین سخن خنده آمد خلق را
  • علی A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    3 0
    قبل از انقلاب خودروهای غربی رو مونتاژ می‌کردیم حالا خودروهای چینی رو مونتاژ می‌کنیم
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
      0 0
      واقعا گل گفتی دمت گرم. هرچند به یه عده برخورده حرفات اما واقعیتو گفتی
  • بی نام RO ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    1 0
    قیمت؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    فقط واردات
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    وقتي انحصاري ميشه ١٠٠درصد واردات ازاد بدون انحصار بهترين راه حل هست ، چون وقتي مونتاژ انجام بشه ميگن مثلا ٣٠درصد قطعات بايد داخلي بشه و ... ولي اون افرادي كه اين كار رو به عهده ميگيرن ميرن چين قطعه رو ميارن و به عنوان قطعه داخلي ازش نام ميبرن ولي اين قطعات درجه ٣و٤ قطعا كيفيت ماشين رو مياره پايين ، براي همين مونتاژ خودرو تو ايران به اين وضع افتاده و ما بايد به خواطر اين افراد ماشين ٦٠ميليوني رو ٢٠٠ميليون خريداري كنيم ، كاش انحصار از بين بره ...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    اینکه خودرو در داخل تولید شود حرکت پسندیده ای است کما اینکه در خیلی از کشورها مثل ترکیه ، هند ، مالزی، برزیل و ... این مسئله باعث شکوفایی تولید این کشورها شد اما مشکل اینجاست که ساختار سیاسی و اقتصادی کشور ما اجازه بهره مندی کشور از مزایای این تولید را نمیدهد و معمولا اینگونه تولیدات عده معدودی را منتفع و اکثریت جامعه و کشور را از این بابت متضرر میکند وگرنه راهی که تا امروز خودرو سازی داخلی رفته را دیگر کشورها هم رفتند ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم و سایر کشورها که مشابه ما عمل کردند امروز در دنیا سهمی از بازار خودرو را دارند که به سود مردم و کشورشان است.تا این ساختار سیاسی اقتصادی رانتی در کشور هست مردم و کشور فقط از تولید و واردات خودرو ضرر میکنند. فساد را کنترل کنید اول تا بعد.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    فکر کنم بعد از گذشت چند دهه خودروسازی داخلی دیگر برای سهل اندیش ترین و خیالباف ترین ها هم اثبات شد که ما نمی توانیم خودرو بسازیم.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    این خودرو در سال 2008 هم در اروپا بود ... سی دو هم بود ... الان قراره همون مدلها را به خورد ملت بدن یا مدلهای جدیدتر این خودروها رو .... تجزیه نشان داده که همون مدل 10 سال قبل را میارن ایران و کلی سود به جیب میزنن ....
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    مسيولين با رسم شكل توضيح بدن قرباني شدن ما براي رشد و ترقي صنعت خودروروسازي تا كي مثلا الان سي سال صبر كرديم، چند سالم بايد وايستيم تازه بعد از اون ايا اين ليلي به لالا گذاشته شده ها به اون چيزي كه مد نظر شما هست مي رسند اصلا تضمين اين خودروسازها براي هم ترراز شدن محصولاتشون با محصولات خارجي كو لطفا به ما اعلام بكنيد
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    باید خودروسازها رو در فشار قرار بدن که کارشون توجیه اقتصادی داشته باشه و برای این کار یک زمانبندی مشخص وجود داشته باشه اگر صنعت خودرو تونست در زمان تعیین شده خودش رو به استانداردهای جهانی وتوجیه اقتصادی برسونه که بهتر.نشد باید تعطیلش کرد ودچار مبحث "فیل سفید" در مدیریت نشد در طول دوره زمانی ذکر شده هم باید به تدریج موانعی از قبیل تعرفه های گمرکی رو کاهش داد تا تکلیف روشن بشه و خودروسازها یا جمع بشن یا اصلاح.روش فعلی قابل قبول نیست
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    من خودم خودروي صفر از ايرانخودرو تحويل گرفتم از ابتداي تحويل بدليل مونتاژ نامناسب قطعات دچار روغن سوزي شده بوده و تا كيلومتر 18039 نيز هرچي ميبردم نمايندگي ها متوجه نمي شدند چرا ماشين قدرت ندارد سرانجام پس از اين كاركرد خودرو تازه متوجه شدند روغن سوزي دارد و خودرو را تعمير كردند...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    خدا قسمت ماهايي كه با حجاب اين نمايندگي ها كاري نداريم هم بكنه بتونين بريم تو اين نمايندگي ها و خريد كنيم اما اكثرا گويا اونايي قدرت خريد دارن كه با حجاب اينا مشكل دارن
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    ببخشید کسانی که از خودروهای وارداتی که عکسش گذاشتید داشته باشن
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    ملتی که هنوز بلد نیستن موقع رانندگی راهنما بزنن... ملتی که حق تقدم و رانندگی بین خطوط رو بلد نیستن....ملتی که موقع رانندگی آشغال بیرون میریزن...ملتی که موقع رانندگی به هیچ قانونی احترام نمیزارن لیاقت خودروی مدرن و امروزی رو ندارن...برای این مردم پیکان هم زیادیه... خودروی مدرن مال مردم مدرنه نه برای مردم ما
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    خیر،خودرو 50سال پیش رو هرچی ارتقا بدی باز مال 50سال پیشه
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    تا کی باید سوار این ماشین های آشغال کرهای یا چینی بشیم؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    یکی از مشکلات اینه که دولت به این نمایندگی ها نظارتی نمی کنه متاسفانه پول خون باباشون رو بابت تعویض یه قطعه می گیرن کلی هم سرگردانی داره
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    تحویل خودروشون که افتضاحه و هنوز نوبت به خدمات پس از فروش شون نرسیده
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    والا یه عمر زحمت کشیدیم جوونی دادیم تا یه اندوخنه ای جمع کنیم و یه لذت حلال واری ازش ببریم... ولی میای سراغ ماشین ایرانی که قیمتش مناسبتره کیفیتش خوب نیست و حتی ممکنه مشکلات اساسی داشته باشه و خطری باشه... میری سراغ ماشین خارجی اونم که قیمتش دو برابر جهانی و ارزش نداره آدم اینهمه پول بده... والا پول تو دستمون موندیم چه کنیم... به خدا مسوولین اگه این مشکلات رو یه بار برا همیشه از بین ببرن میدونین چقدر از هزینه های مادی و معنوی اعصابهای خراب و افسردگی و سایر بیماریها تو جامعه کم میشه... مسوول عزیز نخند به خدا فامیلای خودتم به این مشکلات و ناراحتیا کم و بیش گرفتارن
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    تنها راه درست شدن خودرو سازها تو ايران تحريمشون بود كه اونم با لطف دولت به خودروسازهاداستان وام خودروي سه سال پيش كه بدون كارشناسي و فقط در حمايت دولت از خودرو سازها در مقابل تحريم خريد خودرو صفر و عدم متحد بودن مردم با هم با شكست مواجه شسد.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    متاسفانه بالا بردن کیفیت فقط بهانه ای است برای دلیل بالا بردن قیمت محصولات. سازمانهای نظارتی باید رعایت استانداردهای بین المللی را برای خودروسازان اجباری و نظارت دقیق تری کنند. با رقابتی کردن بازار خودرو میتوان به قیمت مناسب و کیفیت مطلوب رسید.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    مشکل صنعت ما و خیلی از بخش های جامعه مسئله قیمت و کیفیت و بقیه چیزها نیست ولی موضوع مهم و اساسی نحوه مدیریت در کشور و نظارت بر امور است که کلا در کشور به معنای واقعی نه اعمال میشود و نه اراده ای بر آن شکل گرفته و تا نظامات نظارتی درست عمل نکنند امور جای خود نخواهند بود و موضوع افزایش خودرو و برخی کالاها نیز از این قاعده مستثنی نیست پس مسئولین برای اعمال نظارت دقیق فکری کنند اساسی