تلاش برای برقراری رفاه شهروندی احساس تعلق به هویت شهری است

قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر تلاش و اهتمام برای برقراری رفاه شهروندی عنوان کرد: رسیدن به این رویکرد در واقع احساس تعلق به هویت شهری را میسر می کند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی گفت: از شهر و شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی و انسانی یاد کرد و گفت: این دو مولفه به لحاظ ساختار، محتوا و کارکرد مکمل یکدیگر هستند.
وی با بیان اینکه، مدیریت و نظارت بر سرمایه های انسانی و اجتماعی رسالتی بزرگ و هدفمند است، افزود: ارائه مدیریت کیفی با لحاظ کردن اهداف محتوایی امری ضروری است که باید مورد توجه مدیران شهری در همه سطوح قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به مسئولیت و تعهد مجموعه مدیریت شهری کرج، اعم از شورا و شهرداری نسبت به شهر و شهروندان، اظهارداشت: مدیریت بر این سرمایه های انسانی و اجتماعی از سوی مدیریت شهری در قبال تعریف اجرای پروژه های مورد نیاز زندگی شهروندی مطرح می شود.
قائم مقام شهردار کرج، گستردگی تعهدات این مجموعه مردمی را یادآور شد و با بیان اینکه، تامین نیازهای زنگی شهروندی از سوی مدیریت شهری تنها به تحقق پروژه های شهری محدود نمی شود، گفت: ارائه خدمات رفاهی در قالب پیش بینی سرانه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و خدماتی نیز از دیگر تعهداتی است که مدیرت شهری ملزم به تهیه آن است.
وی با تاکید بر کاربردی کردن خدمات به شهر و شهروندان، اظهارداشت: داشتن توجیه منطقی امری ضروری برای پیش بینی و ارائه خدمات به مجموعه شهری است زیرا در غیر اینصورت شهر و شهروندان با بحران ها و چالش های متعددی مواجه می شوند که بی شک عدم تناسب منابع و امکانات با نیازهای واقعی عامل آن است.
رضاحسینی در پایان، تعاملات متقابل بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری را عاملی جهت پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری خواند و عنوان کرد: توجه به عملکرد ها و ارزیابی آن از سوی مردم عامل مهمی است که شاخصی ارزنده برای این مجموعه محسوب می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =