معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری شهر ری از فرصت مجدد ایجاد شده برای شهروندان برای پرداخت قبوض معوقه تا پایان مهرماه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سید مهدی موسوی معاون شهرداری منطقه 20 تهران با بیان این مطلب گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت قبوض عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو در سال گذشته اقدام نکرده اند می توانند نسبت به پرداخت قبوض عوارض و بهای خدمات معوقه ملک خویش تا 30 مهرماه اقدام کنند تا از جرائم دیرکرد آتی معاف شوند.

موسوی در خصوص نحوه پرداخت قبوض معوقه عوارض و بهای خدمات در سال جاری گفت: پرداخت قبوض عوارض به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال شهرداری تهران به آدرس WWW.TEHRAN.IR، سامانه اینترنتی اداره‌کل تشخیص و وصول درآمد به نشانیdaramad.tehran.ir، سامانه تلفنی137 و کد دستوری #137* و سایر سامانه های پرداخت قبوض و درگاههای بانکهای طرف قرار داد شهرداری تهران با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت امکان پذیر است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 20 تهران گفت: قبوض معوقه عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو فقط مختص شهروندانی است که قبوض عوارض و بهای خدمات سال های گذشته را پرداخت نکرده اند.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =