پربازدیدترین مطالب امروز به روایت نمایندگان مجلس از مسایل مختلف اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر امروز، به گزارشی درباره محمدرضا عارف به روایت همسایگانش در مجلس اختصاص داشت. پس از آن مصاحبه ای از مطهری پربازدید بود که در آن گفت: خطرناک‌تر از داعش، خشکه‌مقدس‌ها هستند و مایلم برخی سران داعش در ایران مورد مصاحبه قرار گیرند. در این سرویس گزارشی درباره مأموریت رهبری پیش‌روی مجلس‌خبرگان و آغاز یک مطالبه‌گری هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی گزارشی درباره نحوه انتقال همه‌ کارت‌ها به کارت‌ هوشمند ملی پربازدیدتر از سایر مطالب بود. همچنین مخاطبان می خواستند بفهمند بازار محرم چگونه اداره می‌شود؟ در این سرویس خبر کاهش قبوض برق با اجرای یک طرح هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی درخواست بازیگر زن از برگزارکنندگان مراسم تشییع‌اش پربازدیدتر از سایر مطالب بود. پس از آن، شنیدن نوحه ماندگار «مکن ای صبح طلوع» برای مخاطبان خوشایند بود و نقل قولی از کارگردان «مختارنامه» که گفت: چقدر باید برای ساخته شدن «سلمان» زخم بخورم؛ دیگر خسته شده‌ام هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی برای مخاطبان مهم بود به پاسخ این سئوال برسند: آیا عطر ریلکس در ۳ روز جان مصرف کننده را می‌گیرد؟ همچنین آنها می خواستند بدانند انجام چه کارهایی برای زنان عربستانی ممنوع است؟ گزارشی درباره توصیف پر از کنایه وزیر رفاه از مجلس سوگواری ناشنویان و نابینایان هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس بین الملل واکنش نتانیاهو به اظهارات اردوغان درباره همه‌پرسی اقلیم کردستان بازدید زیادی داشت. پس از آن، اعلام شد پارلمان اقلیم کردستان تصمیمات پارلمان عراق را رد کرده و در مقابل، وزیر دفاع انگلیس هم به بارزانی نامه نوشت و پربازدید شد.

دیدن عاقبت رانندگی زنان در عربستان! هم برای مخاطبان سرویس طنز ما جذاب بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =