در ۱۰مهرماه، مناظره‌ای که دو چهره روحانی بر سر آینده حوزه‌های علمیه برگزار کردند، از سایر اخبار پربازدیدتر بود.

در سرویس سیاسی، امروز پربازدیدترین خبر اعلام می‌کرد ردای استانداری تهران بر دوش یک اصلاح‌طلب افتاد. در یک مناظره پربازدید هم ابطحی گفت: حوزه‌ها حکومتی شده‌اند و مصباحی‌مقدم مطرح کرد: چرا هزینه بدهیم؟ در این سرویس روایت بهزاد نبوی از یک اشتباه آیت‌الله هاشمی در جنگ هم بازدید زیادی داشت.

در پربازدیدترین مطلب اقتصادی، مخاطبان نظر دادند آیا افزایش ۵ درصدی حقوق را مناسب می‌دانند یا نه. در این سرویس خبر تصمیم بانک‌مرکزی برای کاهش ۱۰ درصدی سپرده‌های کوتاه‌مدت‌ هم بازدید زیادی داشت. همچنین دانستن قیمت آپارتمان‌های ۵ تا ۱۰ ساله در تهران هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی ماجرای بسته شدن یکی از بزرگترین سایت‌های دانلود فیلم توجه مخاطبان را جلب کرد. پس از آن، خبر پربازدیدی اعلام کرد بازیگر پیشکسوت ۴ ماه بستری خواهد بود. همچنین اعلام ساخت سریال جدید بازیگر «شهرزاد» بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس جامعه روایت فاجعه باری از عکاس زن‌ ایرانی میان‌ آوارگان‌موصل پربازدید بود که گفت: هرچه دیدم، بی‌قراری بود. همچنین خبر اقدام و توصیه‌ سازمان غذا و دارو درباره عطر "قاتل" پربازدید بود که اعلام شد این عطر جمع آوری می‌شود. در این سرویس مردم می‌خواستند بدانند بیمارستان نجمیه تهران، یادگار چه کسی است.

در سرویس بین‌الملل نقل قول پربازدیدی از بارزانی که گفته: حالا می‌توانم بمیرم، مخاطبان زیادی داشت. پس از آن،  مخاطبان درباره حمله پلیس به جدایی‌طلبان کاتالونیا اظهارنظر کردند و همچنین خبر اعلام نتایج اولیه همه‌پرسی کاتالونیا هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم مخاطبان با دیدن عاقبت رانندگی زنان در عربستان حسابی متنبه شدند.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =