برگزاری نشست هم‌اندیشی بهره‌برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور در ارومیه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برگزاری ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور به میزبانی ارومیه در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اكبر حسن بكلو در تشریح برگزاری این نشست گفت: این نشست سه روزه به منظور هم اندیشی، تبادل افكار و بهره مندی از آخرین دستاوردهای بهره‌برداری از نیروی برق از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه سال جاری با حضور شركت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب كشور به میزبانی شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار می شود.
ویو افزایش قابلیت اطمینان و كیفیت توان در شبكه های توزیع، مدیریت دارایی و تعمیرات پیشگیرانه (PMU)، برون‌سپاری، راهبری شبكه (دیسپاچینگ و فوریت‌های برق)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ایمنی و الزامات بهره‌برداری، كاهش تلفات و پیك سایی، مخابرات شبكه های توزیع، فناوری اطلاعات و مدیریت داده‌ها را از محورهای این نشست عنوان كرد.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه كرد: این نشست به صورت كارگاهی با مشاركت شركت توانیر، انجمن مهندسین برق و الكترونیك ایران شاخه آذربایجان غربی، شركتهای توزیع غرب و شمال غرب كشور، دانشگاه‌ها و سایر مراكز علمی، تحقیقاتی و نهادها برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان اینكه در حال حاضر ۴ كمیته علمی، اجرایی، دبیرخانه و كمیته مالی و پشتیبانی این نشست در استان دایر شده است، افزود: در مجموع ۶۲۶ نفر ساعت جلسه توسط این كمیته ها برای برگزاری بهتر این نشست برگزار شده و هم اكنون آمادگی كامل برای میزبانی این نشست فراهم است.
حسن بكلو گفت: در كارگاه‌های این نشست هم اندیشی بیش از ۱۳۷ نفر از كارشناسان شركت‌های توزیع نیروی برق استانهای گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان ، همدان، ایلام، قزوین، چهارمحال و بختیاری، زنجان و كردستان حضور خواهند داشت.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه از برگزاری نمایشگاه جانبی در حاشیه این نشست خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف تبادل دانش و تجربیات فنی و مهندسی، عرضه استعدادها و توانمندی‌های شركت‌های مرتبط با گرایش‌های گوناگون به مدت ۲ روز در ارومیه به میزبانی این شركت دایر می‌شود.
حسن بكلو اظهار داشت: تاكنون ۲۸ شركت از استان‌های غرب و شمالغرب كشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی كردند.
وی یادآور شد: برای شركت در این نشست علاقمندان می توانند از طریق سایت نشست به آدرس www.mowa.ir نسبت به ثبت نام و یا ارایه كارگاه آموزشی در این نشست اقدام و از طریق كانال تلگرامی @mowa.ir از آخرین اخبار و اطلاعات مطلع شوند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =