ایسنا نوشت: رادیو ارتش اسرائیل موسوم به "جالی تساهال" ادعا کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نظام قطر تماس‌هایی برقرار کرده تا اجساد سربازانی را که مقاومت فلسطین از تابستان ۲۰۱۴ در نوار غزه نگه داشته، بازگرداند.

به گزارش روزنامه مصری الیوم السابع، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین سلسله تماس‌هایی با ترکیه و دیگر طرف‌های بین‌المللی دیگر به‌ خاطر آزاد کردن اجساد سربازان اسرائیلی داشته است.

شبکه ۲۰ اسرائیل در این باره اعلام کرد، صدها تن از اعضای سازمان‌های یهودی فعال در آمریکا پنجشنبه تظاهرات گسترده‌ای مقابل سفارت قطر در واشنگتن به راه انداختند و از دوحه که نخستین حامی مالی جنبش حماس است، خواستند تا اجساد دو سرباز به نام "اوران شاؤل" و "هدار جولدین" که این جنبش در غزه در اختیار دارد را آزاد کند.

طبق گزارش این شبکه رژیم صهیونیستی، این تظاهرات به مناسبت گذشت ۱۲۰۰ روز از اسارت این دو سرباز اسرائیلی از سوی جنبش حماس در اثنای جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ میلادی بود.

شبکه ۲۰ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که قطر می‌تواند در این قضیه میانجیگری کند و از آن‌جا که پشتیبان مالی جنبش حماس است به خاطر آزادی اجساد این دو سرباز آن را تحت فشار قرار دهد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =