سازمان آرامستان ها پیشرو در حفظ محیط زیست و رفاه شهروندی است

ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان آرامستان ها، این سازمان را در حفاظت از محیط زیست و توجه به رفاه شهروندی نسبت به دیگر سازمان ها پیشرو اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، فرج الله ایلیات، عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از آرامستان بهشت علی (ع) و بهشت سکینه (س) با مثبت ارزیابی کردن اقدامات سازمان آرامستان ها در زمینه ایجاد رفاه شهروندی و تقدیر از عملکرد این سازمان، گفت: توجه به رفاه شهروندی و کسب رضایت مردم از ضروریاتی است که تمامی مسئولان باید در تحقق آن کوشا باشند.
این عضو شورا به اقدام ارزشمند سازمان آرامستان ها در خصوص پیش بینی دفن اموات با هزینه های کم برای افرادی که توانایی پرداخت مبالغ تعیین شده را ندارند، اشاره و بیان کرد: این اقدام نشان از برتری معنویات در برابر مادیات در سازمان را دارد و این مهم امری خدا پسندانه است که علاوه بر رضایت شهروندان رضایت خداوند را نیز به دنبال دارد.
در ادامه این بازدید رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج توضیحاتی را در خصوص اقدامات عمرانی در آرامستان بهشت علی (ع) ارائه داد و گفت: سردرب این آرامستان از سازه خشک ساخته شده و از جمله مزیت های این اقدام می توان به هزینه کم و تعویض آسان سنگ های آسیب دیده بدون بازسازی کل قطعه اشاره کرد.
یساولی، آسفالت مسیرهای تردد زائران اهل قبور، کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در آرامستان بهشت علی (ع)، ساخت بنای غسالخانه و اتمام ساختمان اداری در این آرامستان را از دیگر اقدامات عمرانی سازمان برشمرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات سازمان در خصوص توجه به محیط زیست و معضل کم آبی سخن گفت و ادامه داد: در این راستا سازمان اقدام به ساخت تصفیه خانه آب غسالخانه به منظور جلوگیری از آلوده شدن آب های زیرزمینی و استفاده مجدد از آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز کرده است.
وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات سازمان در خصوص حفاظت از محیط زیست، خرید و جانمایی دستگاه زباله سوز در آرامستان بهشت سکینه (س) است.
ساخت قبور در آرامستان های بهشت علی (ع) و بهشت سکینه (س)، آبیاری قطره ای درختان، کاشت گونه های کم آب و مقاوم و روشنایی آرامستان های مذکور در شب از دیگر مواردی بود که از سوی عضو شورای اسلامی شهر کرج بررسی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =