دروازه‌بان فولاد خوزستان گفت: حضور هیچ بازیکنی از الان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تضمین نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد لک در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی درباره وضعیت خودش گفت: خدا را شکر تمرین‌ها از پنج‌شنبه هفته گذشته شروع شده و شرایط بسیار خوبی داشتیم. آماده‌سازی تیم ملی به خوبی پیش می‌رود و کادر فنی و کارلوس کی‌روش همه چیز را زیر نظر دارند و من هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم.

او درباره بازی با توگو گفت: قطعا کادر فنی بررسی‌های لازم را انجام داده و به این نتیجه رسیده که بازی با توگو می‌تواند به تیم ملی کمک کند و بازیکنان قبل از جام جهانی محک خوبی می‌خورند. باید بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شویم.

دروازه‌بان تیم ملی درباره دعوت از چهار دروازه‌بان به این تیم و انتخاب سه دروازه‌بان برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی گفت: قطعا ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشیم. تلاش کادر فنی تیم ملی این است که بهترین‌ها را در جام جهانی همراه داشته باشد. هنوز چند ماه دیگر تا جام جهانی مانده و ما می‌توانیم به مرز آمادگی ایده‌آل برسیم و خودمان را به کادر فنی اثبات کنیم. در حال حاضر نمی‌توان گفت چه کسانی راهی جام جهانی می‌شوند.

لک درباره این که چند درصد احتمال دارد به جام جهانی برود گفت: هر کس که آماده‌تر باشد به جام جهانی می‌رود. در بازی‌های گذشته هم همین طور بوده و از قبل حضور کسی تضمین نشده بود. بر اساس تاکتیک‌های تیم ملی ترکیب مشخص می‌شود. مهم نیست که چه کسی به میدان می‌رود بلکه تمام تمرکز و تلاش ما بر این است که بهترین نتایج را به دست بیاوریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =