ایرنا نوشت: روزنامه «الاخبار» لبنان از بازداشت اعضای یک باند وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در لبنان خبر داد. اعضای این باند مامور جمع آوری اطلاعات درباره حزب الله بودند.

بر اساس گزارش روز شنبه روزنامه الاخبار، دستگاه امنیتی لبنان به تازگی موفق به دستگیری اعضای این باند سه نفره شد که در منطقه برج البراجنه و دیرقوبل لبنان فعالیت می کردند.

در این عملیات ابتدا دو مظنون در منطقه برج البراجنه و الحدث واقع در حومه جنوبی بیروت بازداشت شدند و در ادامه نیز شب گذشته مظنون سوم در روستای دیرقوبل به دام نیروهای امنیتی لبنان افتاد.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که یکی از این سه نفر بعد از روبرو شدن با اسناد و مدارکی که ارتباط وی با دستگاه های رژیم صهیونیستی را ثابت می کند به جرم خود اعتراف کرده است.

وی با اذعان به اینکه آگاهانه دست به این کار زده مدعی شده که به قصد سرگرمی اقدام به این کار کرده است.

در منزل نامبرده چند دستگاه کامپیوتر و دستگاه های الکترونیکی دیگر کشف و ضبط شد.

به نوشته الاخبار، از بین سه فرد بازداشت شده یک نفر اهل منطقه البقاع و دیگری از اهالی جنوب لبنان هستند و فردی که این باند را به کار گرفته ساکن فلسطین اشغالی است.

در برهه اخیر افراد زیادی به اتهام همکاری داشتن با موساد در لبنانبازداشت شده اند. بیشتر این افراد مامور جمع آوری اطلاعاتی درباره نیروهای مقاومت و مراکز حضور آنها بوده اند.

49310

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =