۰ نفر
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
مدیر زندان رجایی شهر تغییر کرد

طی حکمی غلامرضا ضیایی به عنوان سرپرست جدید زندان رجایی شهر انتخاب شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل روابط عمومی زندان رجائی شهر، مراسم تودیع و معارفه مدیر زندان رجائی شهر با حضور مدیرکل و مسئولین ذی ربط اداره کل برگزار شد.
مدیرکل زندان‌های استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «مردانی» مدیر سابق زندان در طول تصدی خدمت، تغییر در جایگاه‌های سازمانی را یکی از لازمه‌های مدیریتی دانست و اظهار داشت: استقرار مدیران در سمت‌های تعریف شده، بیانگر اعمال تجارب و دیدگاه‌های جدید در ساختار مدیریتی محسوب می‌شود.
محبی با بیان این مطلب که زندان رجایی شهر تعامل مناسبی با مراجع قضائی داشته و تلاش درجهت کاهش جمعیت کیفری زندان واجرای برنامه‌ها واعمال دقیق سیاست‌های سازمانی از موفقیت‌های این زندان است، افزود: اجرای برنامه‌های اصلاحی وتربیتی مهمترین شاخص نظام زندانبانی اسلامی و ایرانی بوده که خروجی آن بازسازی شخصیت زندانیان و بازگشت شرافتمندانه مددجویان به جامعه است که این مهم با تکیه بر دانش و تجربه و همت مضاعف شبانه روزی مدیران و کارکنان مجموعه محقق می‌شود.
در پایان این مراسم مدیر کل زندان‌های استان تهران با اهدای لوح تقدیر از زحمات مردانی مدیر سابق زندان رجائی شهر تقدیر و حکم انتصاب غلامرضا ضیایی سرپرست جدید زندان را ابلاغ کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =