در ۱۶ مهر، نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه و پست اینستاگرامی روحانی از جمله پربازدیدترین اخبار بود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به پست اینستاگرامی صریح روحانی درباره کسی که مردم را تشویق کرده تکرار کنند و پای صندوق رأی بیایند اختصاص داشت. پس از آن انتشار درخواست عارف از روحانی درباره محدودیت‎های ایجاد شده برای رئیس دولت اصلاحات با توجه زیاد مخاطبان روبرو شد و در نهایت خبر اعتراض به جاسوس خوانده شدن ۷ اصلاح‌طلب و محدودیت رئیس دولت اصلاحات از تربیون مجلس پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی خبر نشان دادن روی ناخوش غول‌های هواپیمایی به تهدیدهای ترامپ بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، افزایش قیمت دلار و سکه در بازار مورد توجه مخاطبان بود و در یک نظرخواهی پربازدید هم مردم جواب دادند آیا واردات خودرو باید ادامه پیدا کند؟

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی، واکنش بهاره رهنما به شایعه ممنوع‌الفعالیت شدن در تلویزیون قرار گرفت. هچنین نقل قول پربازدیدی از شعبان‌نژاد اعلام کرد: برای بستنِ قراردادِ نقش جدی، سرم منت می‌گذارند. گزارشی درباره بی‌اعتنایی صداوسیما به خواسته‌های مردم هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس جامعه، ناگفته‌هایی از پرونده اسیدپاشی اصفهان از زبان رییس پلیس آگاهی بازدید زیادی داشت. پس از آن، واکنش دادستان کل کشور به پرونده مهدی جهانگیری، آمدنیوز، تلگرام و محاکمه غیابی خاوری پربازدید بود و در نهایت توضیحات اژه‌ای درباره حضور احمدی‌نژاد در دادگاه بقایی، متهم تیم مذاکرات هسته‌ای و پرونده مداحان کلیک فراوانی خورد.

در سرویس بین‌الملل خبر توافق بارزانی و معاونان رئیس جمهور عراق بازدید زیادی داشت. همچنین واکنش ایران به اظهارات ضد ایرانی عادل‌الجبیر پربازدید شد و در خبر پربازدید دیگری هم شرمن از برجام دفاع کرد.

در سرویس طنز متلک سنگین یک روزنامه به اصلاح‌طلبان بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    0 0
    اين جه قانوني هست اسم اختلاسگران يا خلافكاران رو نميگويند