طبق نظرخواهی خبرآنلاین، بیشتر کاربران، فصل اول سریال «شهرزاد» را موفق‌تر از فصل دوم آن دانستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم سریال «شهرزاد» که توزیع آن از اواخر خرداد امسال آغاز شده بود، دوشنبه این هفته (17 مهر ماه) به پایان رسید.

خبرآنلاین، در یک نظرخواهی از کاربران خود پرسیده بود که فصل دوم را موفق‌تر می‌دانند یا فصل اول این سریال را؟

در پاسخ به این پرسش، بسیاری از مخاطبان، بی هدف بودن مسیر داستان، باز بودن پایان فصل، حضور پررنگ شخصیت اکرم در این فصل که پیش از این کاراکتری فرعی بود، کشش نداشتن و ضعف فیلمنامه، پراکندگی داستان‌ها و تعدد شخصیت‌هایی که تاثیری در پیشبرد قصه نداشتند و ... را از عوامل ناموفق بودن فصل دوم نسبت به فصل نخست شهرزاد دانستند.

بازی خوب بازیگران جدید سریال از جمله رویا نونهالی، امیر جعفری، رضا کیانیان و آتنه فقیه‌نصیری نیز از نکات مثبتی بود که بسیاری از کاربران به آن اشاره کردند، با این‌حال، تعداد کم‌تری از مخاطبان، بازی‌های فصل دوم را ضعیف‌تر دانستند.

در مجموع، بیشتر کاربرانی که در این نظرخواهی شرکت کرده بودند، به دلایل بالا، فصل اول «شهرزاد» را موفق‌تر از فصل دوم ارزیابی کردند.

تعدادی از  کاربران نیز نتیجه‌گیری نهایی درباره خوب یا بد بودن این سریال را منوط به پخش و توزیع فصل سوم و اینکه قصه در فصل بعدی چه روندی را طی خواهد کرد، دانسته بودند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    15 4
    فصل یک خیلی هم موفق تر بود، فصل دو فیلمنامه،شخصیت پردازی ضعیف بود.ریتم داستان هم کند بود،بازی شهاب حسینی از بقیه بهتر بود.ولی نسبت به خودش نه،
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
    16 4
    چاپ کنید یا نه را نمی دانم. فصل دوم سقوط کرده بود.کاشف همه چیز هم اکرم خانم بود انگار تو یک عمارت اعیونی اون همه کلفت ونوکر وادم کسی نبود کسی نبود متوجه کارهاش شود