در ۲۰ مهرماه، پربازدیدترین اخبار به نقل قول وزیر اطلاعات درباره تکذیب خبر جاسوسی دری اصفهانی اختصاص داشت.

در پربازدیدترین خبر سیاسی امروز خبر قدردانی احمدی‌نژاد از روحانی و رئیس دولت اصلاحات دیده شد. پس از آن، علی مطهری در نقل قول پربازدید دیگری به دادستان کل کشور گفت: از برج عاج پایین بیایید؛ اقتدار قوه قضاییه با کم‌طاقتی حفظ نمی‌شود. خبر پربازدید دیگری اعلام کرد وزیر اطلاعات گفته: دری‎اصفهانی مرتکب جاسوسی نشده و با معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات همکاری داشته است.

در سرویس اقتصادی، پربازدیدترین خبر حکایت از آن داشت وزیر نفت جوانترین معاون خود را منصوب کرد. پس از آن برای مردم مهم بود بدانند چرا ژاپن قراضه‌های شما را خریدار است؟ خبر پربازدید دیگری هم گفت قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای ATR نهایی شده است.

در سرویس فرهنگی، واکنش مدیر برنامه‌های سینا سرلک به خبر محکومیت این خواننده در صدر اخبار پربازدید نشست. پس از آن، اعلام شرایط و چگونگی انتخاب مجریان خانم در تلویزیون برای مخاطبان جذاب بود و در نهایت هم انتقاد کیهان از اکران یک فیلم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه حکایت زنی که با مزاحمان خیابانی‌اش سلفی گرفت باعث بازدید زیادی شد. همچنین گزارشی درباره غیرقابل زندگی‌شدن خاورمیانه پربازدید بود و در نهایت هم عضو تعلیق شده شورای شهر یزد در نقل قول پربازدیدی اعلام کرد: فرزند شهید پاک نژاد تهدیدکرد اگر اعتبارنامه من تصویب نشود استعفا می دهد!

پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل می گفت "بیوه سفید" داعش بالاخره از پای درآمد. نقل قول پربازدیدی از ترامپ هم عنوان کرد: به زودی درباره توافق ایران اعلام نظر می‌کنیم. همچنین خبر واکنش بغداد به ادعای حمله احتمالی به کردستان هم پربازدید بود.

در سرویس طنز عنوان شد عباس جدیدی و میرسلیم هم برای خودشان نامه نوشتند!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =