جشنوره «+1000 لحظه کوچک و بزرگ» دیجی‌کالا از 23 مهرماه آغاز شده و تا چهار‌شنبه 26 مهر ادامه دارد. این یعنی تنها یک روز دیگر برای یک خرید عالی با کلی تخفیف و جایزه فرصت دارید.

به دنبال خرید سیسمونی نوزاد هستید؟ یک کالسکه‌ی امن و سبک، لباس‌های نرم و بانمک بچگانه، روتختی و تشک نوزاد، شیشه شیر و پستانک در لیست خریدتان است؟

  • به خرید یک دستبند طلای ظریف و زیبا، یک کیف چرمی شیک یا یک عطر گرم برای روزهای خنک پاییزی فکر می‌کنید؟
  • یک اتو بخار باکیفیت، یک غذاساز پیشرفته یا آبمیوه گیری برای آشپزخانه‌ی خود می‌خواهید؟ یا یک سرویس قابلمه‌ی جدید لازم دارید؟

اگر به دنبال یک خرید عالی با تخفیف‌های باورنکردنی هستید، فرصت خرید از جشنواره «+1000 لحظه کوچک و بزرگ» دیجی‌کالا را از دست ندهید.

این جشنواره‌ی پاییزه ویژه‌ی مادر و کودک است. در این جشنواره هزاران کالا در دسته‌های مختلف مثل لباس کودک و نوزاد، اسباب بازی و عروسک، زیورآلات طلا، کیف و کفش زنانه، محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی با تخفیف‌های باورنکردنی به فروش می‌رسد.

با خرید از این جشنواره هم از تخفیف‌های فوق‌العاده‌ی آن بهره می‌برید و هم در قرعه‌کشی جوایز فراموش نشدنی آن شرکت می‌کنید. جایزه‌های ویژه‌ی جشنواره‌ی «+1000 لحظه کوچک و بزرگ» دو سفر به دوبی (با یک همراه) و یک سفر به استانبول (با یک همراه) است.

فراموش نکنید تنها یک روز برای خرید از جشنواره +1000 لحظه کوچک و بزرگ فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا فرصت باقی مانده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718410