رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با توجه به ضرورت تحقیق و توسعه و تلاش برای ایجاد ارتباط هرچه بیشتر میان صنعت و دانشگاه چندین تفاهمنامه با دانشگاههای مختلف استان منعقد کرده‌ایم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا حاجی پور از تشکیل انجمن تحقیق و توسعه در حاشیه چهاردهمین کنفرانس ساخت و تولید ایران خبر داد و افزود: این انجمن با همت بنگاههای اقتصادی و مجموعه دانشگاهی استان تشکیل خواهد شد و در این سمینار اعضای این انجمن تعیین می‌شود.
وی به ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های صنعتی و معدنی اشاره و اظهار کرد: از سال گذشته با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید دولت بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاشهای فراوانی جهت تحقق این مهم در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجاک شد.
حاجی پور ادامه داد: در حال حاضر در استان مرکزی ۱۴۵ واحد مجوز R&D دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۶۸ واحد دانش‌بنیان مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و در حوزه استفاده از ظرفیتهای دانشگاهی موفق به کسب رتبه پنجم در کشور شده‌ایم که با تلاشها و برنامه‌ریزیهای استان در سال‌های آتی این رتبه ارتقا خواهد یافت و در زمینه صدور گواهی واحدهای تحقیف و توسعه موفق به کسب اول در کشور شده‌ایم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =