سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری شهرآورد 85 حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس که تیمش توانست دربی هشتاد و پنجم را با نتیجه 1-0 به سود خود به پایان رساند، در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

برانکو در ابتدا گفت:« از بازی راضی هستیم و از برد خوشحالیم. به بازیکنانم بابت میلی که به برد داشتند و کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. یک تبریک هم به هواداران می‌گویم که برای حمایت از تیم ورزشگاه را برای بزرگترین بازی فوتبال ایران پر کرده بودند. ما خوشحالیم که مقابل بزرگ‌ترین رقیب‌مان یعنی استقلال به پیروزی رسیدیم  و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»

سرمربی سرخ ها ادامه داد:« در چنین فضایی که در ورزشگاه آزادی حاکم بود، دربی نمی‌تواند زیبا نباشد. فضا بسیار خوب بود. بازی بسیار فعال، محکم و قوی بود و جالب اینکه موقعیت‌های خطرناک روی هر دو دروازه زیاد بود. حالا علی‌رغم اینکه تعداد گل‌ها زیاد نبود، اما هواداران توانستند از این دربی لذت ببرند. درست است این بازی برای ما بسیار مهم بود، اگرچه برنامه بازی‌های ما فشرده بود و در این مدت بازی‌های زیادی را انجام دادیم. به همین دلیل این برد برای ما مهم بود و با این برد داریم به صدر جدول نزدیک می‌شویم.»

برانکو در خصوص اظهارنظر شفر مبنی بر شانس بیشتر پرسپولیس در این بازی گفت:« من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که با استحقاق این پیروزی را کسب کردیم. چون در بخش بیشتری از بازی از حریف بهتر بودیم. فرصت‌های کامل را زیاد به وجود آوردیم. حالا اگر بخواهیم به سرعت برگردیم و به بازی فکر کنیم، شاید ابتدای بازی آنها شانسی داشتند و انصاری هم یک موقعیت خطرناک داشت که آفساید بود. بقیه صحنه‌ها ارسال بود و ارسال که آنها را مهار کردیم. درباره شانس‌های خودمان نمی‌خواهم صحبت کنم که روی حرکات بشار رسن، وحید امیری و بقیه بچه‌ها موقعیت داشتیم. اگر در این بازی شانس داشتیم، باید بگویم که شانس شجاعان را دنبال می‌کند. یعنی اگر شجاع باشید، برای برد بروید و برای برد بجنگید، آن وقت شانس هم برای شما خواهد بود.»

ایوانکویچ در مورد صحنه خطای پنالتی گفت:«  درباره داوری نمی‌خواهم صحبت کنم، اما قوانین بسیار روشن است مخصوصاً موقع پنالتی. حالا این تخصص من نیست، اما به اندازه‌ای که من می‌دانم، اگر بازیکن حریف از پشت خطا می‌کند، یعنی کارت قرمز، اما اگر از جلو خطا کند کارت قرمز نمی‌خواهد. حالا این مسائل مهم نیست، به نظرم تحریک‌های زیادی از سوی بازیکنان استقلال صورت گرفت، هل دادن داور اما بیشتر از این نمی‌خواهم نظر بدهم. از واکنش بازیکنانم خوشحالم که همه چیز را تحمل کرده و صبور و کاملاً سزاوار برد بودند.»

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییر تاکتیک تیمش در این بازی گفت:« طبیعتاً جای سه چهار بازیکن ما در حال حاضر خالی است. خودتان متوجه شده‌اید و من هیچوقت گله و شکایتی ندارم اگر بازیکنی نباشد. استقلال خوزستان را در اهواز بدون پنج بازیکن ملی‌پوش بردیم. طبیعی است همیشه کمبود بازیکن داریم. با این حال در سازمان بازی‌مان حداقل تغییر کوچکی داشتیم، چون بازیکنانی که باید داشتیم، جای‌شان خالی است و بازیکنانی هم که جایگزین شده‌اند هنوز هماهنگ نیستند. این نحوه بازی هم کمی محکم‌تر است، چون هم کامیابی‌نیا و هم ربیع‌خواه وظایف هافبک دفاعی را به خوبی اجرا می‌کنند.»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =