واکنش امام‌جمعه اراک به یک پروژه خصوصی‌سازی: اجازه نمی‌دهم پالایشگاه شازند را غارت کنند

ایسنا نوشت: آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی از تلاش جریانی برای خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند خبر داد و گفت: جریانی برای غارت بیت‌المال به‌دنبال زیان‌ده نشان‌دادن پالایشگاه شازند است.

 

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم امروز کشور مراقبت از بیت المال است که در این راستا در هفته‌های اخیر پیگیر موضوع خصوصی‌سازی پالایشگاه شازند بوده و هستیم و اجازه نمی‌دهیم این پالایشگاه و اموال آن غارت شود.

وی افزود: برخی با پرونده و آمارسازی قصد دارند بگویند این پالایشگاه زیان‌ده است، چطور ممکن است چنین مجتمع بزرگی زیان‌ده باشد که روزانه ۱۷.۵ میلیون لیتر بنزین سوپر و ۳ میلیون لیتر بنزین هواپیما تولید می‌کند، مگر از این روند پیگیری خصوصی‌سازی و آمارسازی دروغین خیانتی بزرگتر هم سراغ داریم؟

امام جمعه اراک بیان کرد: موضوع را پیگیری کردیم، گزارشات را به رهبر معظم انقلاب منعکس کردیم، معظم‌له هفته اخیر تدبیر و دستور ویژه‌ای صادر کردند، بنده هم با سابقه بسیار در حوزه اقتصاد در مجلس، در مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری اصول و قواعد دقیق اقتصاد را علمی و کارشناسانه می‌شناسم و نمی‌گذارم کسی سر مردم و ما کلاه بگذارد و منابع را غارت کند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: اتفاقاً کسی به‌عنوان کارشناس تماس گرفت که بیاید ما را ببیند و در این باره لابد توجیه کند یا با هدیه‌ای سکه‌ای ما را مجبور به سکوت کند درحالی که به‌عنوان نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی قدمی از منافع کشور عقب‌نشینی نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم غارتگران برای غارت بیت المال اقدامی کنند و تا زنده هستم در مقابل این دغل‌بازی سودجویان می‌ایستم.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    4 3
    البته به نظرم این گروه مخاطبان است که رویکردهای رسانه را تحت تأثیر قرار می دهند و این کار روزنامه اعتماد با توجه به تبارشناسی مخاطبانش اگرچه ارزنده است اما غریب نیست. تا هنگامی که انبوه رسانه هایی داریم که از منابع عمومی ارتزاق می کنند و عملکرد کلیشه ای و تکراری شان سطح سلیقه مخاطبان را در پایین ترین سطح نگه داشته است نمی توان انتظار چنین تحرکاتی از آنها داشت و از طرفی در غرب اقتصاد رسانه حرف اول را می زند که چه چیز عکس و تیتر یک است و چه چیز نیست اما در ایران و در غوغای رسانه های مواجب بگیر از منابع عمومی اقصتاد رسانه که با فروش و مخاطب گره خورده معنایی ندارد و بسیاری از آنها منتشر می شوند چون پول دارند نه اینکه مخاطبی داشته باشند و برای شان اهمیتی هم ندارد که مشتری دارند یا نه