رئیس سازمان سینمایی: اجازه دهیم مردم انتخابگر منطق و استدلال ما باشند

محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی با حضور در غرفه خبرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برگزاری این دوره از جشنواره را بانشاط ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه خبرگزاری خبرآنلاین، حضور پیدا کرد.

او در جریان بازدیدش از خبرآنلاین، درباره برگزاری این دوره از نمایشگاه مطبوعات گفت: «من به اصحاب مطبوعات از حوزه مدیریتی که آقای انتظامی هستند، تا دستندرکاران حوزه‌های مختلف از بابت برگزاری این نمایشگاه تبریک و خسته نباشید می‌گویم.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم سال‌های کاری ما در این نمایشگاه‌ها تعریف می‌شود، سال مطبوعاتی که فرصتی دست می دهد تا دوستان همدیگر را یکجا ببینند و ارزیابی نزدیک‌تری از فعالیت‌های خبری شان در یک‌سال گذشته داشته باشند و ببینند از نمایشگاه سال قبل تا این نمایشگاه چه اتفاقاتی افتاده است.»

حیدریان یادآور شد: «از این بابت که نمایشگاه مطبوعات، نمایشگاه بانشاطی است هم باید به همه دستندرکاران و فعالان رسانه تبریک بگویم. اینکه همه با اختلاف رنگ‌ها و سلیقه‌هایی که دارند دور هم جمع شدند نیز نشان خوبی است که قاعده و شرط اولیه فرهنگ را به رسمیت شناختند. اینکه همه در کنار هم بیاییم و به هم احترام بگذاریم و اجازه بدهیم که مردم انتخابگر قوت و قدرت بیان، منطق و استدلال ما باشند تا اینکه صرفا به دلیل رنگ ما بخواهند از دور به سمت ما بیایند یا نیایند به نظر راه و روش درست‌تری است.»

رئیس سازمان سینمایی در پایان نیز گفت: «این کنار هم بودن به نظر من امکان خوبی را برای همه چه دستندرکاران و چه مردم فراهم می‌کند. هیچ اشکالی هم ندارد که سلیقه‌ها متفاوت باشد و بلکه شاید ارزش هم در همین باشد که همه با این تفاوت تغذیه کنند و خوراک اطلاعاتی را برای جامعه فراهم کنند.»

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =