معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در ۲ سال گذشته برای چهاربانده کردن و بهسازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی منتهی به گذرگاههای مرزی مهران، چذابه و شلمچه هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی در پایانه مرزی چذابه افزود: با صرف این اعتبار بخش های مهمی از مسیرهای منتهی به این سه گذرگاه مرزی چهاربانده ، بهسازی و تعریض شده و متعاقب آن ترافیک در این مسیرها روان و کم خطرتر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در اربعین سال ۹۷با تخصیص اعتبار بیشتر همه مسیرهای منتهی به سه گذرگاه شلمچه ، چذابه و مهران را به طور کامل چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۷۵کیلومتر از مسیر ۱۱۰کیلومتری اهواز - حمیدیه ، سوسنگرد - بستان - چذابه چهار بانده شده است وعده داد در سال ۹۷ حدود ۳۵کیلومتر باقی مانده چهاربانده خواهد شد.

خادمی افزود: هم اکنون تردد زائران اربعین حسینی در مسیر اهواز-چذابه معروف به طریق الحسین(ع) به صورت روان و بدون مساله خاصی صورت می گیرد ولی سیاست وزارت راه و شهرسازی است تا این مسیر که در ایام تردد زائران اربعین حسینی پرترافیک است چهاربانده شود.

وی گفت: با وجود مشکلات اعتباری ، جاده ۱۱۰کیلومتری اهواز تا چذابه به صورت چهاربانده تکمیل خواهد شد تا یکی از زیرساخت های اساسی این مسیر به سرانجام کامل برسد.

۳۵۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام TR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    2 0
    متاسفم. هر روز مردم در جاده های پر تردد بر اثر تصادف می میرند بعد..... از ماست که بر ماست
  • بی نام A1 ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    2 0
    چرا؟؟؟؟ 550 ميليارد تومان از كجا؟ و اين تازه فقط براي جاده سازي است.
  • بی نام A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    2 0
    چه خبره؟ جاده برای اربعین چه درد و مشکلی از مملکت و مردم دوا میکنه که اینهمه پول حرومش میکنید؟
  • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    0 0
    جاده اصفهان شیراز رو هم تعمیر کنید تا هرسال آبان خراب نشه