صرافی ستاره سهیل؛ فصل جدید خدمات صرافی در کشور

تا همین چند سال پیش یا شاید تا همین اواخر، شما مجبور بودید برای دریافت تمام خدمات مربوط به صرافی، و حتی خدمات مربوط به نرخ ارز مانند قیمت یورو یا نرخ دلار، خودتان به صرافی بروید و زمان زیادی برای دریافت خدماتی از این دست هدر بدهید.

 به نظر می‌رسد دیگر زمان آن رسیده که با پیشرفت تکنولوژی، گسترش بستر اینترنت و به کارگیری ابزارهای هوشمند به سمت خدمات آنلاین در این حوزه بروید.

در سال‌های اخیر شاهد بسترسازی و راه‌اندازی وب‌سایت‌های مختلفی در این زمینه بوده‌ایم که توانسته‌اند به لطف فراگیر شدن اینترنت برای خدمات مختلف، بخش کوچکی از این خدمات را از حالت سنتی خارج کنند و راهکارهای جدیدی برای اطلاع از نرخ ارز در اختیار افرادی که به این خدمت نیاز دارند، ایجاد کنند. اما به نظر می‌رسد تنها بررسی قیمت ارز در بازار یا بررسی قیمت دلار و یورو که توسط بانک مرکزی اعلام شده، نمی‌تواند کمک چندانی به صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان داشته باشد. اگر خدمات یک صرافی آنلاین را تنها به ارائه قیمت آنلاین ارز محدود کنیم، در واقع گامی به سوی گذار از روش سنتی به سمت صرافی مدرن بر نداشته‌ایم. شاید زمان آن رسیده باشد که با بکارگیری تکنولوژی‌هایی ایمن و مدرن، به سوی صرافی تمام الکترونیکی برویم که تمامی خدمات و نیاز‌های ما را برطرف می‌کند و در عین حال باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود.

صرافی ستاره سهیل با به کارگیری پیشرفته‌ترین امکانات در بستر اینترنت و هم سو شدن با علم و تکنولوژی روز توانسته صرافی تمام الکترونیکی راه‌اندازی کند که با توجه به نیاز مشتریان در حوزه‌های مختلف خدمات متنوع و مدرنی را ارائه کند. با زیرساخت‌های فنی ایجاد شده در بستر آنلاین، مشتریان صرافی ستاره سهیل می‌توانند برای انجام اکثر امور، بدون حضور فیزیکی و اتلاف وقت، نیاز‌های مرتبط به خدمات صرافی خود را برطرف کنند.

سرعت، دقت و امنیت سه فاکتوری است که صرافی ستاره سهیل و خدمات آن از جمله خرید با ویزا کارت، شارژ حساب پی پال، حواله‌های ارزی سوئیفت، پرداخت با وب مانی و... را از دیگر صرافی‌ها متمایز کرده است.

خدمات دریافت و پرداخت بین المللی

ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و وب مانی، اگر از آن دسته افرادی باشید که ارسال پول به خارج از کشور یا خرید کالا، خدمات یا نمونه محصول از شرکت‌های خارجی در فعالیت‌های شما وجود داشته باشد، حتما نام این شرکت‌ها را هم شنیده‌اید.

صرافی ستاره سهیل، برای رفع نیاز افراد در راستای خدمات دریافت و پرداخت بین المللی تلاش کرده تا  با ایجاد بستر مناسب، امکان دریافت و پرداخت به وسیله سیستم‌های پرداختی بزرگ از جمله ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و وب مانی را فراهم کند.

ارسال پول به خارج از کشور

افراد به دلایل مختلف ممکن است به ارسال پول به خارج از کشور نیاز داشته باشند. برای ارسال پول به خارج از کشور می‌توانید از حواله بانکی بین المللی یا حواله های غیر بانکی استفاده کنید. در ادامه این دو راه را برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین کزینه برای انجام امور خود را انتخاب کنید.

ارسال پول به خارج از کشور با حواله بانکی

حواله بانکی نوعی حواله است که با استفاده از سیستم‌های بانکی بین المللی انجام می‌پذیرد و با استفاده از آن‌ها پول به حساب بانکی طرف مقابل شما در خارج از کشور واریز می‌شود. در حال حاضر عملیات انتقال پول بین المللی با استفاده از سیستم معتبر سوئیفت انجام می‌شود. این سیستم مطمئن به شما کمک می‌کند تا به راحتی هر میزان پول که در نظر دارید را در کمال امنیت به حساب بانکی در هر کشوری ارسال کنید.

در حال حاضر حواله‌های مختلفی مثل حواله دلار به آمریکا، حواله یورو به اروپا، حواله درهم به امارات و حواله سوئیفت به ده‌ها کشور مختلف دیگر توسط صرافی ستاره سهیل امکان پذیر است. همچنین بر خلاف مراکز و صرافی‌های دیگر، شما می‌توانید جهت انجام تمامی حواله‌های خرد خود، با هر مبلغی، از خدمات حواله ارزی صرافی ستاره سهیل استفاده کنید. می‌توانید با مراجعه به وب سایت صرافی، حواله خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت سفارش کنید.

حواله غیر بانکی به خارج از کشور

حواله غیر بانکی برای انتقال پول به خارج از کشور، انواع مختلفی دارد. از معروف‌ترین سیستم‌های حواله غیر بانکی که همه با آن آشنایی دارند، سیستم حواله وسترن یونیون است. حوالجات غیر بانکی برای ارسال پول به خارج از کشور انواع مختلفی دارند، اما ویژگی مشترک همه آن‌ها، سرعت بالای انتقال پول (در حد چند ساعت)‌ در کنار عدم نیاز به حساب بانکی است. در واقع شما برای استفاده از این نوع حواله تنها به یک مدرک شناسایی از نوع پاسپورت نیاز دارید.

صرافی ستاره سهیل، به عنوان اولین صرافی تمام الکترونیک کشور، خدمات وسترن یونیون و دیگر حواله غیر بانکی مانند مانی گرام را بدون نیاز به مراجعه حضوری در محل صرافی و با پایین‌ترین میزان کارمزد، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اعلام نرخ لحظه ای و خرید و فروش ارزهای مختلف

صرافی ستاره سهیل این امکان را فراهم کرده است تا نرخ تمامی ارزهای رایج را به صورت خدمات اعلام نرخ لحظه ای ارز در وب ‌سایت این مجموعه ببینید و با توجه به نمودارها و تحلیل‌های موجود برای ارزهای مورد نظر خود تصمیمی به موقع برای خرید یا فروش این ارزها را بگیرید. اگر برای سرمایه گذاری روی این ارزها حساب باز کرده اید صرافی ستاره سهیل با ارائه خدمات خرید و فروش ارز در این زمینه یاری رسان شما خواهد بود.

در نهایت باید متذکر این نکته شویم که با توجه به پیشرفت علم و فناوری در زمینه‌های مختلف زمان آن  رسیده است که به سوی خدماتی مدرن با امکان دریافت مزایایی منحصربه فرد برویم. صرافی ستاره سهیل در جهت تحقق آرمان‌های خدماتی آنلاین و مدرن در زمینه‌ی راهکارهای ارزی به جای خدمات کهنه رایج در اغلب صرافی ها قدم بر می‌دارد. باشد تا ایرانی مدرن‌تر و با امکانات بیشتری را تجربه کنیم.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724367