کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خبری جدید به انتشار آرای انضباطی جاافتاده هشتادوپنجمین دربی شهر تهران پرداخت که در آن محرومیت یک بازیکن و تذکر به یکی از مربیان دو تیم دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با توجه به آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص دیدار پرسپولیس - استقلال از هفته دهم لیگ برتر و اعلام آن در سایت فدراسیون، به اطلاع می‌رساند موارد زیر از آرای انضباطی جا افتاده بود که متن رأی کامل به شرح زیر اعلام می‌شود:
* داریوش شجاعیان، هافبک استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی و اعتراضات مکرر به تصمیمات داور که منجر به دریافت کارت زرد شد، با توجه به بند پنج ماده 66 آیین‌نامه به یک جلسه محرومیت از مسابقه و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
* تیم استقلال به دلیل اعتراض به داور مسابقه مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وینفرد شفر، سرمربی استقلال هم به خاطر رفتار غیرورزشی و غیرمسئولانه به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد.
* تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیاء به سمت زمین بازی که منجر به تأخیر در شروع مسابقه داشت که طبق بندهای یک و سه ماده 79 انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. استقلال هم به خاطر فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل، پرتاب نارنجک که منجر به آسیب‌دیدگی یک عکاس شد، پرتاب اشیا که منجر به تأخیر در شروع مسابقه شد و با توجه به سابقه تخلفات متعدد این تیم در فصل جاری، تماشاگران تیم استقلال طبق بندهای یک و سه ماده 79 انضباطی از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم هستند (این رأی قابل تجدیدنظر است). ضمن اینکه باشگاه استقلال به خاطر تخلفات تماشاگرانش باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم استقلال به خاطر داشتن بیش از پنج بازیکن اخطاری، باید 56 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
* همچنین میلاد زکی‌پور به دلیل رفتار غیرورزشی و ضربه زدن به بازیکن حریف بدون توپ که منجر به تحریک و اغتشاش در تماشاگران شد، از همراهی تیم خود در یک دیدار رسمی محروم بوده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وریا غفوری نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور با تذکر کتبی روبه‌رو شد.
* شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی، هُل دادن بازیکن حریف قبل از زدن ضربه پنالتی، به یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم شد.
کلیه آرای فوق قطعی است.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =