واکنش مشاور رهبری به ادعای دخالت ایران در اصابت موشک به عربستان/ توصیفات سیاسیون از سردار سلیمانی

مراسم ختم پدر سردار قاسم سلیمانی امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم ترحیم «حاج حسن سلیمانی» در جمع خبرنگاران درباره این پدر فداکار اظهار داشت: ایشان پدر سردار بی‌همتایی هستند که جهان اسلام به وجود وی افتخار می‌کند. حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از فرزندان صالح بر روی زمین است.

وجود سردار قاسم سلیمانی افتخاری برای اسلام است

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز در حاشیه مراسم گفت: وجود سردار قاسم سلیمانی افتخاری برای اسلام است. او شخصیتی است که با خدا معامله کرده و جانش را کف دستش گذاشته و برای عزت اسلام، شیعه و ایران از هیچ کاری دریغ نکرده است، از خدا سلامتی ایشان را می‌خواهیم.

 قاسم سلیمانی نماینده جمهوری اسلامی در دفاع از بلاد اسلامی است

سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا نیز اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از سربازان امام زمان عج است که خداوند ایشان را در جنگ هشت ساله سالم نگهداشت تا به جهان اسلام خدمت بزرگتری کند و در راستای نجات ملتهای مظلوم مثل عراق و سوریه گام بردارد. پدر و مادر ایشان پرورش دهنده انسانی مومن، خردمند، فداکار بودند و تربیت این فرزند تربیت قرآنی بود.  قاسم سلیمانی نماینده جمهوری اسلامی برای دفاع از بلاد اسلامی است، سردار قاسم سلیمانی نماینده مظلومان در برابر ظالمان است. از مردم ایران و مردم تهران بخاطر این حضور پرشور تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مشکل آمریکایی ها عدم درک درست از اتفاقات منطقه است

سردار دهقان مشاوره فرمانده کل قوا، در واکنش به ادعای مسئولین آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان گفت: موج بیداری اسلامی موجودیت آمریکا در منطقه را با مشکل مواجه کرده است، این تحلیل اشتباهی است که ایران این کار را انجام داده است، مردم یمن خودشان در مقابل ظلم وستم به پا خواستند و بر همین اساس یمنی ها هم از خودشان دفاع می کنند. امروز باید از عربستان پرسید که به چه بهانه ای یمن را با همه تجهیزات و از هوا و زمین و دریا مورد هجوم قرار داده است، اما وقتی یمنی ها از خودشان دفاع می کنند عربستان دیگران را متهم می کند که آنها این کار را انجام داده اند.

نظر رئیس‌ دفتر "روحانی" درباره نقش عربستان در استعفای "حریری"

محمود واعظی با اشاره به استعفای سعد حریری از نخست وزیری لبنان گفت: این اتفاق بسیار مشکوک است و به نظر می‌رسد عربستان سعودی هم در آن نقش داشته است و این اقدام کاری غیر معمول و غیر دیپلماتیک است.

وی درباره اظهارات سعد حریری علیه ایران گفت: این حرفها همان حرفهای عربستان است.

29212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =