«چند قدم تا رستگاری»، فیلم کوتاه محمد حسن‌زاده، به جشنواره جهانی فیلم‌های کوتاه میامی در آمریکا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره جهانی فیلم‌های كوتاه  میامی آمریکا در ماه نوامبر (آبان) میزبان فیلم کوتاه «چند قدم تا رستگاری» به کارگردانی محمد حسن‌زاده، به نویسندگی سیما حاج‌محمد خواهد شد. این جشنواره به صورت ماهانه برگزار می‌شود و برگزیدگان هر ماه به رقابت سالیانه راه خواهند یافت.

فيلم كوتاه «چند قدم تا رستگاری» در ماه سپتامبر (شهریور) در جشنواره آنلاین سیاره بارسلونا در کشور اسپانیا به نمایش در آمده بود.

ايده اوليه اين فيلم در جريان يک پروژه عكاسی آنالوگ در گورستان قدیمی شهر رم (ورانو) شکل گرفته است. محور اصلی اين فيلم از خود به خود رسيدن و عشق است، چرا که به اعتقاد نويسنده عشق یکی از عواملی است كه موجب صلح و آرامش می‌شود، حتی با اتفاقی ناگوار همچون مرگ، عشق می‌تواند قدم به قدم با انسان باشد تا او را به خود و رستگاری نزدیک کند. 

فيلم کوتاه «چند قدم تا رستگاری» ساخته محمد حسن‌زاده، عكاس و كارگردان ايرانی مقيم ايتاليا به نویسندگی سیما حاج‌محمد، با تدوين ارس پوربیژن و بازیگری سونیا کولاویتا، علاوه بر جشنواره ميامی امريكا، در چند جشواره بین‌المللی فیلم کوتاه در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه نيز منتخب شده است.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =