ایرنا نوشت: وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای با خانواده های جانباختگان و آسیب دیدگان زمین لرزه یکشنبه شب ایران و عراق ابراز همدردی کرد.

به گزارش شبکه خبری ای بی سی، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به زلزله زدگان ایران و عراق تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: ایالات متحده صمیمانه به کسانی که از زمین لرزه در ایران و عراق آسیب دیده اند، تسلیت می گوید. با خانواده های کسانی که جان خود را از دست داده یا زخمی شده اند و همچنین با کسانی که به خانه ها و دارایی هایشان خسارت وارد شده همدردی می کنیم.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه 430 کشته و 7 هزار و 156 مصدوم داشته است.

مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    3 3
    هدف سیاستمداران دروغگوی آمریکا اتفاقاً همین بود که امثال خبرآنلاین، جملات ریاکارانه آنها را مبنی بر همدردی با مردم تروریست ایران بازنشر کنند هوشیارتر باشید