بهره برداری از آسفالت راه روستایی روستای رزکه بخش امام زاده عبدالله آمل

با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار و معاون فرمانداری ویژه آمل ، بخشداران امامزاده عبدالله و دشت سر ، روسای ادارات برق، آب منطقه ای، اعضای شورای اسلامی شهرستان، شوراهای اسلامی ودهیاران بخش و مردم ، بهره برداری از آسفالت راه روستایی روستای رزکه بخش امام زاده عبدالله آمل صورت گرفت .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران ، مهندس قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل درمراسم افتتاح راه روستایی روستای رزکه با بیان اینکه راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه محسوب می شود گفت : راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی به شهرها و مراکز صنعتی می تواند نقش بسیار مهمی را در جابجایی محصولات کشاورزی و دامی ایجاد نمایند .
وی با بیان اینکه راه روستايی به عنوان قسمتی از توسعه روستايی ، يكی از فعاليتها و وظايف وزارت راه و شهرسازی را تشكيل می دهد افزود : احداث آسفالت و نگهداری راههای روستايی اعم از ترميم و لكه گيری آسفالت ، خط كشی راههای آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازی و پاكسازی حريم راههای روستايی و غیره می باشد .
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل اظهار داشت : راه روستایی روستای رزکه منتهی به امامزاده 18 تن به جهت وجود این امامزاده و حضور زوار بسیار با اهمیت بوده است .
مهندس رمضانی تصریح نمود : خوشبختانه با حمایت های دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس ، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل ، هیئت امنا امامزاده بخصوص آقای عطا عیسی زاده و خیرین توانستیم با تمام توان و در کمترین زمان ممکن و آسفالت رابه اتمام برسانیم و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم .
وی افزود : عملیات بهسازی و آسفالت این روستا بطول 1/2 کیلومتر به عرض 5 متر می باشد که با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال به اتمام رسیده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل یادآور شد : برای آسفالت این راه روستائی با قیر یارانه ای و بامشاکت 50 درصدی هزینه از سوی اهالی وخیرین منطقه تامین و مابقی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل اجرا گردید که مورد بهره برداری 500 خانوار قرارگرفت .
وی با اشاره به آسفالت راه روستایی در روستای ورامده ،خاطرنشان ساخت : بهسازی و آسفالت روستای ورامده بطول 500 متر و با استفاده از قیر یارانه ای وبا هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال مورد بهره برداری 100 خانوار قرارگرفت .
رمضانی اضافه کرد : برای بهره برداری راه روستایی 50 درصد هزینه توسط مردم و دهیاری تامین گردید .
گفتنی است ، دکتر عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل درمجلس با قدرشناسی از مسئولین درجهت ایجاد بستر برای رفاه روستائیان گفت : خدا را شاکر هستیم که افتتاح این راه روستائی به امامزاده 18 تن منتهی می شود باعث می گردد که مسافران و توریست بیشتری به این روستا سفر کنند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =