بانک مرکزی با اعلام اینکه «موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء» فاقد هر گونه مجوزی برای فعالیت از سوی این بانک است نسبت به سپرده‌گذاری و یا همکاری با آن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بانک مرکزی اعلام کرد: موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت تمام واحدهای آن تحت هر عنوانی غیرقانونی است.

اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری منتشره از سوی موسسه مذکور که همراه با درج عبارت جعلی «تحت نظارت بانک مرکزی» در قبال خرید اموال منقول و غیرمنقول آحاد مردم به ایشان واگذار شده، فاقد هرگونه اعتبار و ارزش بوده و مغایر با قوانین و مقررات است.

از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با این موسسه به خصوص افتتاح سپرده و اخذ گواهی در قبال فروش اموال منقول و غیرمنقول خود جدا خودداری کرده و از پذیرش گواهی‌های موصوف از اشخاص ثالث تحت هر عنوان اعم از ثمن معامله،‌ضمانت و... پرهیز کنند.

 

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    3 0
    خداییش عجب مملکتی داریم . میخوام داخل خونم یه دیوار رو بردارم . هزارتا گیر بهم دادن . بعد بانک مرکزی اراجیف میبافه خوب مامور ببر تعطیلش کن . عمو پول ملترو نخور سیف الله