ایسنا نوشت: رئیس پلیس پایتخت با تایید اقدام یک تن برای روشن کردن آتش مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس از تحقیقات ماموران و برای شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.

سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت 23:30 یکشنبه شب یک نفر در حالی که مقداری بنزین در دست داشت به مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته و قصد داشت که با ریختن بنزین مقابل این ساختمان آتش روشن کند.

وی با بیان اینکه در همان لحظات نخست نگهبان ساختمان متوجه این فرد شده و وارد عمل شده است، گفت: این فرد با دیدن نگهبان از محل متواری شد. پس از آن در تماس با نیروی انتظامی ماموران به محل مراجعه کرده و از همان زمان تحقیقات برای کشف سرنخ و شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رحیمی با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص در پلیس تشکیل شده و تحت رسیدگی است، اظهار کرد: این حادثه هیچ خسارتی به ساختمان وارد نکرده است.

وی با بیان اینکه عامل یا عاملان این حادثه هنوز دستگیر نشده‌اند، گفت: تا زمان دستگیر نشدن این فرد نمی‌توان در مورد انگیزه این اقدام اظهار نظر قطعی کرد. بنابراین لازم است که شهروندان و هواداران باشگاه نیز توجه به شایعات نکنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =