درد دندان یکی از آن دردسرهایی است که هیچ‌کس از آن خاطره خوبی ندارد. هزینه‌های دندان‌پزشکی هم آن قدر زیادشده که فناوری‌های مختلفی برای تمیز نگه داشتن دندان‌ها به بازار آمده است.

به گزارش خبرآنلاین،يكي از جديدترين نمونه‌ها محصولي است كه گفته مي‌شود نخستين مسواك كاملا هوشمند جهان است. اين مسواك برقي اطمينان حاصل مي‌كند كه شما ۲دقيقه به انجام عمل مسواك زدن اختصاص دهيد و حداقل اين عمل را براي ۲بار در روز تكرار كنيد. ممكن است فكر كنيد كه انجام اين عمل دو بار در طول روز و ۱۲۰ثانيه از وقتتان را مي‌گيرد؛ ولي تحقيقات صورت‌گرفته حاكي از آن هستند كه ميانگين زمان مسواك‌زدن در ايالات متحده از ۴۵تا ۷۰ثانيه متغير است؛ بدين ‌ترتيب حدود ۶۰ تا ۹۰درصد كودكان و بزرگسالان به مشكل حفره‌هاي دنداني دچار هستند.

اين مسواك هوشمند علاوه بر آنكه زمان مفيد مسواك زدن شما را اعلام مي‌كند، مجهز به ويژگي +Coach  است كه نشان مي‌دهد در كدام قسمت‌ها بايد تلاش بيشتري بابت تميزي دندان‌ها صورت گيرد. در اپليكيشن مسواك كه روي تلفن همراه نصب مي‌شود، مي‌توانيد يك مدل سه‌بعدي از دهان خود را مشاهده كنيد. در اين مدل، بخش‌هايي كه نياز به مسواك‌زدن دارند با رنگ زرد و بخش‌هايي كه به‌خوبي مسواك شده‌اند با رنگ سفيد نشان داده مي‌شوند. در مركز اين صفحه يك نرخ درصد به چشم مي‌خورد كه آمار سطوح تميز دندان را در اختيار قرار مي‌دهد.

۵۴۵۴ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =