البرز باید استان اول در بازسازی مناطق زلزله‌زده غرب کشور باشد

استاندار البرز با بیان اینکه تا کنون ۳۹۴ دستگاه کامیون از اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است، گفت: با تلاش نیروهای بسیج امیدواریم جزو استانهای برتر در احیا و بازسازی مناطق زلزله زده باشیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، دکتر محمدعلی نجفی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محموله های ارسالی به مناطق غرب کشور، در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر، به تبیین نقش استان البرز در بازسازی مناطق زلزله پرداخت و گفت: از روز اول حضور مردم، نیروهای بسیج، سپاه، نیروهای امدادی، اصناف و.. در استان البرز ویژه بوده است، تا کنون نیز بیش از 394 دستگاه کامیون شامل لوازم و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از البرز ارسال شده است.

وی افزود: 387 نیروی امدادی و خدماتی از هلال احمر نیز محل حادثه اعزام شده اند.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه البرز مسئولیت بازسازی 8 روستای استان کرمانشاه را عهده دار شده است، گفت: با تلاش نیروهای بسیج امیدواریم جزو استانهای اول در بازسازی مناطق زلزله زده باشیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه کار بزرگی انجام شده است، گفت: عزمی که در خدمت به هم وطنان وجود دارد قطعا از استانهای برتر خواهد بود.

دکتر نجفی در ادامه با بیان اینکه تا آخر بازسازی با مردم کرمانشاه خواهیم بود، گفت: امروز شاهد ارسال کانکس های مورد نیاز مردم هستم و در حال حاضر تامین کانکس و ساخت و احداث دائم جزو ماموریت های اولویت دار است.

وی با بیان اینکه هماهنگی واحدی در بخش های مختلف برای ارسال محموله ها و کمک رسانی وجود دارد، افزود: انقلاب ما مردمی بوده است و شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این حرکت اجتماعی هستیم، هر چند اقدامات متعددی در حال انجام است اما تحت مدیریت واحد استان این اقدامات صورت می گیرد.

وی با اشاره به تصمیمات دولت برای احیا مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض از سوی دولت در حال ارائه است و خدمت رسانی کماکان ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =