مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان گفت: کسانی که برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی قدمی بردارند خودشان نابود می شوند.

عباسعلی کدخدایی پنجشنبه شب در همایش بزرگ«مدافعان حرم ،مدافعان واقعی حقوق بشر» که در سالن همایش ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد اظهارکرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت علیه داعش که عده‌ای منحرف و جنایت کار در پناه استکبار جهانی قصد داشتند آرامش منطقه را بر هم بزنند و با ایثارگری و فداکاری سربازان اسلام ریشه آن‌ها خشکانده اقدام بسیار مهمی بود.

اهم صحبت های او از این قرار است: 

*حقوق بشر عمر و سابقه طولانی در دنیا ندارد و متاسفانه امروزکشورهای استکباری با سوءاستفاده از این ابزار،علیه جوامع دیگر گام برمی دارند.

* اگر حقوق بشر کرامت ذاتی انسان است متوجه می شویم کشورهای استکباری آن را به صورت حربه ای علیه جوامعی که دنبال استقلال هستند، به کار می برند. 

*امروز در سوریه و یمن کودکانی که زیر بمباران ائتلاف عربی هستند، حقوق بشر ندارند؟ در این کشور دو گروه اختلاف داشتند و می توانستند مسائل خود را حل کنند. به شما چه ارتباطی دارد که گروه نظامی راه می‌اندازید و آن ها را بمباران می کنید؟

*{در خصوص مسائل این روزهای کشور عربستان} جوانکی آمده و هر روز کارهایی می کند. این به عنوان یک جوک مطرح می شود که عربستان عضو شورای حقوق بشر و ریس شورابشود.

*آمریکایی ها اعتراف کردند ایجاد داعش کار خودشان بوده و رژیم اشغالگر قدس نیز بارها گفته برای مقابله با ایران با داعش همفکر هستیم. آنها می خواستند قرائت خشونت باری از اسلام را مطرح کنند که خوشبختانه تیر شان با مقاومت جمهوری اسلامی و تدابیر رهبری و با فداکاری سربازان نظام اسلامی به سنگ خورد.

*ما می خواهیم دادگاه‌های خاص برای سران داعش و دولت‌ها و مقامات حمایت کننده آن ها تشکیل شود .

*دشمنان بدانند هر کشور، گروه و یا فردی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی قدمی بردارد خود به درک واصل شده اند که نمونه آن صدام و منافقین بودند.

 

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =