مهر نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی را رژیمی علیه بشریت و ارزش‌های انسانی می دانیم، تاکید کرد: به همین دلیل مجالی نیست یک ورزشکار بخواهد با این رژیم ارتباطی داشته باشد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین تجلیل از قهرمان کشتی کشور «علیرضا کریمی» در جمع خبرنگاران گفت: ما رژیم جعلی صهیونیستی را یک رژیم می‌دانیم که علیه بشریت، همه خوبی‌ها و همه‌ ارزش‌های انسانی اقدام می‌کند.به همین دلیل اصلاً مجالی نیست که یک ورزشکار و غیر ورزشکار بخواهد با این رژیم صهیونیستی ارتباطی داشته باشد. امروز دوستان ما در سازمان بسیج ورزشکاران برای تجلیل از این پهلوان جوان، مراسمی برگزار کردند که کار شایسته ای است و باید از این گونه اقدامات تجلیل کرد.

سردار غیب پرور گفت: من ایشان را از قبل ندیده بودم اما اکنون دیدم چه جوان وارسته و مومنی است و حتی پدر بزرگوار ایشان به بنده گفتند که علیرضا آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را دارند. من واقعاً به نوبه خودم و به نمایندگی از آحاد بسیجیان از این حرکت پهلوان جوانمرد تشکر می‌کنم و امیدوارم که در عرصه‌های دیگر نیز بتواند خوش بدرخشد و امروز علیرضا کریمی عزیز ملت ایران شد.

رئیس سازمان بسیج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی عنوان کرده بودند باید تکلیف این گونه مسابقات مشخص شود، بیان داشت: دوستان عزیز ما به برخی از قضایا توجه ندارند و باید حواسشان باشد که علیرضا کریمی کاری انجام داد که اگر این کار را انجام نمی‌داد به شدت زیر سوال بود، چرا که به یک رژیم جعلی و کودک‌کش اعتبار می‌داد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733168

برچسب‌ها