در ۱۱ آذر، واکنش چهره‌های سیاسی مختلف به اعمال و سخنان احمدی‌نژاد همچنان پربازدیدترین خبرهاست.

در مهمترین اخبار سیاسی امروز سخنرانی رئیس جمهور به چشم می خورد. روحانی در این سخنرانی گفت: صندوق رأی نشان داد مردم به دولت اعتماد دارند.

همچنین در این سرویس گپی با مطهری از ارتباطش با برادران لاریجانی و اختلاف پدرش با هاشمی تا مهریه همسرش و رنگ کردن موهایش پربازدیدترین مطلب بود. نقل قولی از ذوالنور که گفت: نعوذبالله انگار احمدی‌نژاد روانگردان مصرف کرده است، هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس یک مطلب خواندنی هم پربازدید بود که می گفت مگر برای همین لات و دروغ‌گوی امروز، عده‎ای قبلا معجزه نمی‎تراشیدند و خواب نمی‎دیدند؟

در سرویس اقتصادی خبر ورود یک فروشگاه زنجیره‌ای فرانسوی به ایران بازدید زیادی داشت. پس از آن، مردم دوست داشتند از قیمت آپارتمان‌های ۲ خوابه در تهران سردربیاورند. همچنین مخاطبان تمایل داشتند بفهمند کدام بانک‌ها بیشتر سپرده گرفتند؟

در سرویس فرهنگی واکنش امیرمهدی ژوله به هم‌گروه شدن ایران با اسپانیا و پرتغال بازدید زیادی داشت. پس از آن، خداحافظی سیامک انصاری با «دورهمی» مهران مدیری پرمخاطب بود و در نهایت هم هجمه رسانه‌ای علیه فیلم جدید پیمان معادی پربازدید شد.

در سرویس اجتماعی گفت‌وگو با وکیل شهلا و بازخوانی پرونده‌اش در سالروز اعدام پربازدید بود. یک گزارش پربازدید هم شرح می داد شقایق، ۸ساله، در چادر زندگی‌ می‌کند، میان آوارهای زلزله ۷.۳ریشتری، مدرسه می‌خواهد. در این سرویس اعتراض طلافروشان به مالیات بر ارزش افزوده هم منتشر شد که آنها می گفتند: نباید از کل طلا، مالیات بدهیم.

در سرویس بین الملل ادعای مضحک الجبیر علیه ایران! بازدید زیادی داشت. پس از آن، درخواست لاوروف از تهران و ریاض پربازدید بود و نقل قولی از ملازهی هم پربازدید بود که گفت: حضور چینی‌ها در مرزهای شرقی معادلات را تغییر داد.

در سرویس طنز هم پشت‌پرده احمدی‌نژاد لو رفت و پربازدید شد.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =