ایسنا نوشت: رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک 3 ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

هادی هاشمیان اظهار کرد: پدر این کودک بازداشت شده و پرونده او به اتهام قتل و ایراد صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال رسیدگی است.

به گفته وی، پدر این کودک که اعتیاد دارد و در کار خرید و فروش مواد مخدر است در تحقیقات اولیه اقرار کرده در یک هفته گذشته بارها به علت بازیگوشی به شدت کودک را تنبیه کرده و انگشتان او را با سیگار سوزانده است.

هاشمیان افزود: تحقیقات از بستگان و همسایه ها نیز نشان می دهد این فرد پیش از این هم بارها کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه دستگاه قضایی نسبت به پرونده های کودک آزاری حساسیت ویژه دارد، تصریح کرد: پرونده قتل این کودک نیز به سرعت رسیدگی و نتیجه آن به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

هاشمیان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد کودک آزاری، بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامی، قضایی و یا اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

به گفته این مقام ارشد قضایی استان، پدر و مادر این کودک دو سال پیش از هم جدا شده‌اند و محمد 3 ساله نزد پدرش زندگی می‌کرد.

هاشمیان افزود: این پسربچه هنگام تحویل به بیمارستان در کما بود و آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن او مشاهده می شد.

وی بیان کرد: این کودک خردسال متاسفانه بر اثر شدت جراحات پس از سه روز کما، روز جمعه جان خود را از دست داد.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    8 0
    خدا لعنتت کنه. اگه نميتوني ازعهده بچه داري بر بياي بيجا ميکني که بچه دارميشي.اون طفل معصوم چه گناهي داشت که موجودبيرحمي مثل تو شده بود پدرش چرا قوانين ما در اين گونه موارد اينقدر ضعيف و ناکارامد هست؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    7 0
    چه آدم بی رحمی بوده. من بهش پدر نمی گم چون پدر فقط بچه رو نمی سازه بلکه به او علاقمند هم می شه. فکر کن بچه چه شکنجه ای تحمل کرده.