در ۱۶ آذر، پربازدیدترین اخبار به تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به اورشلیم اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی یک گزارش مفصل می گفت چرا آستان قدس مالیات نمی‎دهد؟ و  پاسخ دیرهنگام رییسی هم منتشر شد: چند برابر مالیات، به مناطق محروم کمک می‎کنیم. در این سرویس نقل قولی از ضرغامی هم پربازدید بود که گفت: اگر در دستگاه قضایی ما مشکل وجود دارد، باید راحت بتوانیم آن را به زبان بیاوریم. در این سرویس واکنش جهانگیری به تصمیم جنجالی ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی، گزارش پربازدیدی می گفت ۴۶ سال پیش قیمت انواع میوه چقدر بود؟ همچنین رشد دوباره قارچ‌های بازار مسکن  بازدید زیادی داشت. نقل قولی از عبده تبریزی هم پربازدید بود که گفت: فروش 350 هزار سکه در یک روز، نتیجه کاهش سود بانکی است.

در سرویس فرهنگی یک گزارش پربازدید می گفت: ما در برنامه نود "فیگو" را آوردیم، یک تلویزیون خارجی دو کارشناس ایرانی را! در این سرویس حذف پست اینستاگرامی مهراب قاسم‌خانی درباره حرف‌های وحید یامین‌پور هم بازدید زیادی داشت. ولی یکی از پربازدیدترین اخبار به سفارش فیلم ضدایرانی به زن فیلمساز ایرانی مقیم خارج اختصاص داشت. در سرویس اجتماعی، پاسخ دانشمند ایرانی به‌ محقق ‌آمریکایی پربازدید بود که در آن بیان شد جزر و مد در زلزله چه اثری دارد.

در این سرویس گزارشی در مورد معکوس کردن دیابت نوع 2 با یک رژیم غذایی هم بازدید زیادی داشت. همچنین توضیح شهرداری تهران درباره تخریب "کافه نادری" هم پربازدید بود.

در سرویس بین الملل واکنش ظریف به انتقال سفارت آمریکا به قدس بازدید زیادی داشت. پس از آن، مخاطبان نظر دادند  تصمیم ترامپ در برسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی چه تبعاتی خواهد داشت؟ در این سرویس گزارشی درباره  به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی پربازدید بود.

در سرویس طنز، مطلب پربازدیدی می گفت من تخت خودمو می‌خوام!

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =