فضای مجازی در اشاعه فرهنگ نماز، نقش پر رنگی دارد

شهردار کرج با بیان اینکه اقامه نماز نقش بسیار موثری در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: دنیای مجازی یکی از ابزارهای اشاعه فرهنگ نماز است که فراهم ساختن زیرساخت های آن باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری در دومین اجلاس استانی نماز، عنوان کرد: يكي از راه‌هاي اصلاح و كاهش ناهنجاري‌هاي موجود در جامعه، ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ نماز بين اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان است.
شهردار کرج با اشاره به اینکه این مجموعه علاوه بر آنکه دغدغه خدمات رسانی به شهر و شهروندان را برای رسیدن به عمران و آبادانی هر چه بیشتر دارد، بیان کرد: انجام اقدامات فرهنگی و برگزاری باشکوه نماز به ویژه نماز جماعت در مناطق و سازمان های تابعه، نیز جزء دغدغه های دینی این دستگاه است که بر آن تاکید خاصی داریم.
نصیری ادامه داد: با برنامه ریزی و استفاده از توان فضای مجازی می توان گام های موثری را در زمینه اشاعه فرهنگ نماز برداشت و از این فضا می توان گرایش تمامی اقشار جامعه از جمله جوانان را به نماز افزایش داد؛ چرا که فضای مجازی بسیاری از حوزه های مختلف همچون فرهنگی را در اختیار دارد و باید همت بیشتری برای استفاده حداکثری از فرصت های فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ نماز و مسایل دینی شود و بسترهای لازم فراهم گردد.
وی گفت: امید می رود با همکاری سایر دستگاه های استانی و شهری البرز اقدامات مطلوبی در زمینه اشاعه فرهنگ نماز و برگزاری هر چه باشکوه تر آن اجرایی شود تا این کلانشهر تبدیل به یکی از قطب های فرهنگی و دینی کشور شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =