سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار جام حذفی تیمش برابر بادران گفت: بازی خطرناکی پیش روی ما است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر بادران تهران در جام حذفی اظهار کرد: ما تنها تیمی هستیم که در تعطیلات هم مسابقه می‌دهیم. بازی خیلی خطرناکی پیش روی ما است و هنوز قشقایی از یاد ما نرفته است. ما هنوز حذفمان در جام حذفی را به یاد داریم.
او افزود: بادران خیلی خوب بازی می‌کند و در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد. ما با تیم‌های دیگر مثل سیاه جامگان و سپیدرود هم که در انتهای جدول هستند با تمام وجود بازی کردیم پس برای ما فرق نمی‌کند و باید تلاش کنیم که پیروز شویم. این را پنهان نمی‌کنیم که گزینه برد، ما هستیم. مطمئنم بازیکنانم حریف را دست کم نمی‌گیرند. همین بازی می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد. همه آماده هستیم و بازیکنان در حال رقابت برای بازی کردن هستند.
سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات یکی از مدیران بادران که گفته بلایی سخت بر سر پرسپولیس می‌آورد گفت: او مدیرعامل باشگاهش است و هر مربی و مدیری باید به تیمش ایمان داشته باشد و حق خوش بینی هم دارد. هیچ چیز بدی این‌جا نمی‌بینم و این خودش می‌تواند یک هشدار اضافه برای تیم من باشد.
وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازی کردن بازیکنان ذخیره‌اش در این بازی گفت: ما بازیکن رزرو نداریم. همیشه یک عده روی نیمکت هستند. تیم اول ما ۲۲ بازیکن به اضافه دروازه‌بانان است و تفاوتی بین آنها نیست. فردا خواهیم دید که چه کسی بازی می‌کند.
برانکو درباره تماشای بازی الجزیره و رئال و کمک به شناختش از تیم‌های اماراتی اظهار کرد: من خیلی از بازی راضی بودم. سطح بازی الجزیره امارات را دیدم که آیا وضعیتشان در افت است یا نه. بازی خیلی خوبی بود و آنها با افتخار باختند. رئال ۳۷ ضربه داشت و ۱۵ شانس گل هم داشت ولی فوتبال است و ۲ بر یک تمام شد. به این خاطر گفتم که شاید فردا هم این اتفاق برای ما بیفتد. این هم می‌تواند برای بازیکنان من گوشزد باشد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =