شنبه 30 تیر 1397
یکشنبه 26 آذر 1396 - 19:46:03 چاپ

تعطیلی تمام مدارس استان تهران / فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل نیستند / وارد محدوده زوج و فرد نشوید

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس این استان در کلیه مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس در فردا خبر داد.

کریمی با اشاره به تشکیل جلسه بعد از ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: در این جلسه بر اساس تصمیمات گرفته شده، تمام مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس و دماوند، فردا دوشنبه تعطیل خواهند بود.

همچنين به گزارش خبرگزاري صداوسيما با تصميم كميته اضطرار آلودگي هوا تهران، بازي پرسپوليس - نفت آبادان لغو شد.

فردا وارد محدوده زوج و فرد نشوید

همچنين نتیجه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، اجرای محدوده طرح ترافیک در حدود زوج و فرد و ممنوعیت فروش طرح ترافیک بود بنابراين فروش طرح ترافيك روزانه در تهران تا آخر هفته ممنوع اعلام شد و طرح زوج و فرد از درب منازل از فردا بطور موقت اجرا می شود.

47234

کلید واژه‌ها : تعطیلی مدارس - آلودگی هوا -
12 دیدگاه
  • ss
    یکشنبه 26 آذر 1396 - 19:52:55
    پاسخ
    7 1

    دانشگاه چی ؟

    • بی نام
      دوشنبه 27 آذر 1396 - 10:28:18
      0 0

      قرار بود امروز زوج و فرد سراسری باشه ولی من ندیدم پلیس ماشین های فرد را جریمه کنه

  • امیر
    یکشنبه 26 آذر 1396 - 20:30:57
    پاسخ
    6 1

    ببخشید دانشجوها آدم نیستند یا چی؟

  • بی نام
    یکشنبه 26 آذر 1396 - 20:36:41
    پاسخ
    9 1

    بعد از این همه سال تنها واکنش به الودگی هوا، تعطیلی مدارس خسته نباشید.

  • حمید
    یکشنبه 26 آذر 1396 - 21:15:00
    پاسخ
    12 2

    الان تکلیف ۲۵هزار تا راننده اسنپ و تپسی چی میشه گه طرح هم نمیتونن بخرند چیه؟مردم چجوری باید رفت امد کنند؟اگه واقعا مشکل خودرو ها هستند چرا ارومیه قزوین الودست اونجا که ماشین کمه.اگه دولت میخواد کمک کنه از خودرو های برقی و هیبریدی عوارض و تعرفه نگیره تا مردم بخرند و الودگی کم بشه.تا که تعطیلی جواب میده؟

    • بی نام
      دوشنبه 27 آذر 1396 - 09:40:51
      0 0

      هنوز نفهمیدی مشکل ماشینهاست ارومیه و تبریز و قزوین اصفهان مشهد زنجان همدان پرجمعیتند. رفت آمد نکنید بمونید خونه نمیمیرید یک روز کار نکنید

  • بی نام
    یکشنبه 26 آذر 1396 - 21:33:43
    پاسخ
    11 1

    خجالت داره....مراکز تربیتی گفتاردرمانی وکاردرمانی زیرنظربهزیستی رو چراوچراوچراتعطیل نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟ فراانسان هستند کودکان و مربیانشان,یا جزو آمارمحاسبه نمی شوند؟؟؟خبر خواهشا پبگیرباش

  • بی نام
    یکشنبه 26 آذر 1396 - 23:29:50
    پاسخ
    15 3

    به نظر من بهترين راه حل براى آلودگى هوا گرفتن ١٠ هزار تومان براى بار اول ٣٠ هزار تومان براى بار دوم عوارض خروج از خانه است .

  • بی نام
    دوشنبه 27 آذر 1396 - 08:53:30
    پاسخ
    0 0

    ترافیک کمتر شده اما یه پلیس هم تو مسیر کنترل نمیکرد با چه پلاکی میرن. اما اگر این طرحای سخت گیرانه رو ادامه بدن خوبه. من که بدجور به ماشین بردن عادت کرده بودم اما خب اجبارا گذاشتم کنار و هیچ مشکلیم پیش نمیاد

  • محمد
    دوشنبه 27 آذر 1396 - 08:55:16
    پاسخ
    0 0

    فقط وقتی عوارض خروج از خانه را می گیرند تعداد مامورها زیاد باشند تا خدای نکرده معطلی و تو صف بودن را نداشته باشیم‌. ممنونم

  • عباس
    دوشنبه 27 آذر 1396 - 09:31:25
    پاسخ
    0 0

    دولت سه شنبه و چهارشنبه رو در تهران تعطیل کنه مردم برن سفر مشکل حل شه.

  • محمد
    سه شنبه 28 آذر 1396 - 09:05:52
    پاسخ
    0 0

    فقط تعداد مامورین اخذ عوارض را هم زیاد کنید تا در صف معطل نشویم خدای ناکرده

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700