414 دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری به شبکه دولت متصل شد

ایرنا نوشت : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 414 دستگاه اجرایی در شهرستان های 9 گانه به شبکه دولت متصل شده است.

سیامک سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی توسعه شبکه دولت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تاکنون 150 دستگاه اجرایی در استان و 264 دستگاه اجرایی در شهرستان های 9 گانه این استان به شبکه دولت متصل شده اند.
وی از وجود 440 روستای دارای دهیاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: از این تعداد 200 دهیاری زیرساخت اتصال به شبکه دولت را دارد که در حال حاضر تنها 67 دهیاری به این شبکه متصل شده است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به منظور اتصال سایر دهیاری های چهارمحال و بختیاری به شبکه دولت باید مزیت های این شبکه برای دهیاران مربوطه تشریح شود.
مدیرفن آوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای اتصال دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی اهداف پیش بینی شده در این راستا محقق شده است.
اسماعیل غلامیان دهکردی اظهار کرد: در حالی که هنوز تعدادی از دستگاه های اجرایی در شهرستانهای کشور به شبکه دولت متصل نشده اما در چهارمحال و بختیاری علاوه بر دستگاه های اجرایی شهرستان ها، اتصال دهیاری ها به این شبکه در دستورکار قرار دارد.
وی یادآور شد: به منظور اتصال بقیه دهیاری های چهارمحال و بختیاری به شبکه دولت، تسهیلاتی مانند ارائه خط تلفن ثابت قسطی به آنان ارائه می شود.
گفتنی است ،  اتصال دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی به شبکه دولت نقش مهمی در انجام سریع تر امور، حدف کاغذ بازی اداری و افزایش امنیت جابجایی اطلاعات ایفا می کند.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان و افزون بر 40 شهر است و حدود 900هزار نفر جمعیت دارد که بخشی از این جمعیت در روستاها ساکن هستند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =