۰ نفر
۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کشف 102 کیلوگرم  تریاک در لرستان

صبح امروز نشست خبری سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان در خصوص کشف102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان، در مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این نشست سردار مهدیان نسب گفت: با توجه به اینکه مطالبات مردم در حوزه اعتیاد و مواد مخدر زیاد است بنابراین همه واحدهای پلیس در استان لرستان با مواد مخدر، تهیه و توزیع آن در حال مبارزه هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: تور فرماندهی نیرو انتظامی استان نیز تور گسترده و دقیقی ست و در 24 ساعت گذشته توانستیم؛ 102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنیم.

وی اشاره کرد: در این راستا دو باند مهم دستگیر شد، دو دستگاه خوردرو کشف شد و نیز شش نفر از اعضای باند دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه خوشبختانه ما امسال با نگاه و رویکرد مبارزه با خرده فرشان کار می کنیم، بیان داشت: با 99 طرح حجمی، 123نقطه آلوده که بیشترین آلودگی به مواد مخدر را در استان داشتند،پاکسازی شده است و نیز حدود 3 تن و چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه اقدامات انجام شده، خبر داد: 223 خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده و 57باند بزرگ مواد مخدر کشف شده، 13 باند فرا استانی در استانهای همجوار نیز طی هماهنگی با مرکز توقیف شدند.

گفتنی ست: در این راستا 17 هزار و سیصد نفر قاچاقچی توزیع کننده، خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب طرح حوزه مواد مخدر را اینگونه عنوان کرد: با همه خرده فروشانی که سعی در آلوده ساختن جوانان مردم دارند و موجب تالمات روحی-روانی برای خانواده و اجتماع می شوند به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: بحمدلله سازو کار همکاری با نیروی انتظامی در استان در همه واحدهای امنیتی و دستگاه های قضایی خوب است و ان شالله که بتوانیم با همکاری و کمک مردم برخورد جدی با عناصر توزیع کننده مواد مخدر بویژه با خرده فروشان داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان خبر داد: مرحله دوم پاکسازی نیز از روز شنبه آغاز خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =