در تاریخ ١٢ مرداد ١٣٩٦ مرقومه ای تحت عنوان ٣٥ فرمان برای شهردار اینده تهران نوشتم. البته بند بند عرایضم را اکنون در داخل حرفهای شهردار، معاونین و شورایی ها میبینم.

الفاظ كمي متفاوت است كه از نظر حقير هيچ ايرادي ندارد فرض اصلا من اين يادداشت را ننوشتم! و اينها نتيجه كارشناسي اين بزرگواران هست. در داخل متن به بند هاي ١٩، ٢١، ٢٢، ٢٦ و بخصوص ۲۵ كه با سه علامت سوال اورده ام توجه کنید.

متن يادداشت را اینجا بخوانید.

حال با توجه به الودگی بسیار خطرناک شهر و دیگر کلان شهرهای کشور حقیقتا پاسخ کودکان سرطانی و هزینه درمان و... انها را در اینده چه کسی متقبل خواهد شد.

بله خیلی از افراد به خانواده های خود در خارج از کشور خواهند پیوست و در ظاهر زندگی راحتی خواهند داشت!!! ولی اه و نفرین بقیه چی اصلا فکر کرده ایم ! بحرحال کارهای بزرگ، ادم های بزرگ، ایده های بزرگ و تحمل سختی های بزرگ را می خواهد.

بندهای فوق الاشاره در کنار اصلاح بنزین و گازویل باید صورت پذیرد والسلام. بند ٢٥ هم باید هر چه زودتر برنامه ریزی شود!!! پکن و بمبی شهرهای روی پهنه های صاف به اصطلاح فلت قرار گرفته اند،

اما ما تهران را روی شیب داریم با یک رشته کوه بلند در شمال آن؟ اقای کلانتری، رییس سازمان محیط زیست در فرموده‌اند تا این شرایط است همین است چاره ای نیست، دعا کنید باد بیاید؟

احسنت به ایشان حرف حق، زدنش سخت است ولی حق است. یک مرتبه خدمت بزرگی بودم بسیار بزرگ، فرمودند خوب است انسان حرف گوش کند!

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =