ایسنا نوشت:"یسنا" کودک دوساله حاجی‌آبادی که توسط پدرش مجروح شده بود، اکنون وضعیت جسمی‌اش رو به بهبودی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم ‌پزشکی هرمزگان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و استفاده از متخصصین مجرب، خوشبختانه وضعیت یسنا نیز رو به بهبودی است.

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه با تلاش کادر درمانی وی قادر به خوردن غذا است، اظهار کرد: یسنا در حال حاضر تحت نظر متخصص گوارش و جراح بوده است و تمامی روند درمانی‌اش به‌خوبی طی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته(8 دی) یسنا نیز دچار تب شده است، اضافه کرد: به همین دلیل اجازه مرخص شدن وی صادر نشده است و تا زمانی که وضعیت تب یسنا به حالت پایدار و عادی بازگردد وی در بیمارستان تحت نظر قرار دارد.

نوروزیان در پایان گفت: یسنا دوساله بعد از جراحی‌های سنگین داخلی در ناحیه شکم و روده باید تحت نظر باشد اما مشکل خاصی متوجه وی نیست.

به گزارش ایسنا، 26 آذرماه بود که مادر برای رساندن فرزندش به مدرسه، "یسنا" دوساله‌ را تحویل همسرش داد و در زمان بازگشت به خانه دختربچه‌اش را غرق در خون‌ روی زمین می‌بیند که ورود پلیس و اورژانس این کودک دوساله به بیمارستان انتقال پیدا می‌کند!ین کودک دوساله بعد از معاینه پزشکی به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =