رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه گفت که جهان در حال تماشای ایران است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در توئیتر خود با هشتگ تظاهرات ایران با اظهاراتی سخیف در امور داخلی ایران دخالت کرد و  مدعی شد که مردم ایران از رژیم خسته شده اند!

وی  در ادامه نوشته است: «شهروندان ایرانی از فساد حکومتی و اتلاف دارایی‌های ملت برای تامین مالی تروریسم خارجی به تنگ آمده‌اند.»

ترامپ در ادامه اظهارات سخیف خود علیه ملت ایران نوشت که دولت ایران باید به حقوق مردم از جمله حق آزادی بیان احترام بگذارد و در نهایت هم گزافه گویی خود را با این جمله تمام کرد که دنیا دارد (آنچه در ایران می‌گذرد) تماشا می‌کند!  

 

وزارت خارجه آمریکا از بروز اغتشاش در برخی شهرهای ایران حمایت کرد

وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه با صدور یک بیانیه، «از تمامی کشورهای جهان خواست تا آشکارا از مردم ایران حمایت کنند!»

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه در اقدامی مداخله جویانه و با تکرار ادعاهای واهی مقامات این کشور، در بیانیه ای «از تمام کشورهای جهان خواست تا آشکارا از مردم ایران و مطالبات آنان حمایت کنند!»

در این بیانیه آمده است: «ما گزارش‌ها در خصوص تظاهرات مسالمت‌آمیز شهروندان ایرانی در تعدادی از شهرهای این کشور را دنبال می‌کنیم و دولت آمریکا بازداشت معترضان در ایران را به شدت محکوم می کند!»

در ادامه این بیانیه آمده است: «روز چهاردهم ژوئن ۲۰۱۷، رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا در گزارشی به کنگره تصدیق کرد که از عناصری در داخل ایران که بتوانند باعث انتقال صلح آمیز حکومت در این کشور شوند، حمایت خواهد کرد. امروز وزیر خارجه بار دیگر حمایت عمیق خود را از مردم ایران تکرار کرد!»

گفتنی است که به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان مؤسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه بود، روز جمعه برخی نقاط کشور از جمله کرمانشاه، رشت، ساری، قم، قزوین و همدان شاهد تجمعاتی محدود بود.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    16 13
    طرامپ همه بگن؛ تو نگو. تویی که ما ملت شریف رو راه نمیدی توو کشورت. تو نگو.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    23 7
    اقای ترامپ واقعیت رو درباره ی ایران توییت کرده
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    10 29
    تجمعات باعث نمیشه ایران امارات بشه، وضعیت بدتر میشه و مثل عراق و افغانستان همین امنیت نسبی هم از بین میره. از این کارا دست بردارید خواهشا. اوضاع مملکت خراب هست، بدترش نکنیم.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
      28 15
      همین مفلوک هایی مانند شما فکرمیکنند ک وضع مملکت این میشه مگه قرار ازین بدتر بشه