تدوین سند نشاط اجتماعی استان مازندران

تدوین سند نشاط اجتماعی استان عیسی قاسمی طوسی، در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان، تصریح کرد:سند نشاط اجتماعی استان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های مسئول تدوین می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری .مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري،بااشاره به اين كه دولت تدبير و اميد، رويكرد مطلوبي به مقابله با آسيب هاي اجتماعي دارد و اعتبارات مناسبي را به اين مهم اختصاص داده است، افزود: براي ارتقا نشاط اجتماعي و افزايش اميد و اعتماد در جامعه نياز به چراغ راه و تدوين سند نشاط اجتماعي داريم.

مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با بيان اين كه بايد برنامه هاي غني و موثر فرهنگي براي جامعه تدارك ببينيم، ياد آور شد: بايد از ظرفيت فضاي مجازي براي مقابله با هجمه هاي فرهنگي دشمن و ايجاد نشاط فاخر و آگاهسازي جامعه بهره برد.
وي، با اشاره به اين كه نشاط اجتماعي با برنامه هاي هوشمندانه و جامع تقويت مي شود، خاطر نشان ساخت: از ظرفيت هنر مي توان در ايجاد نشاط در جامعه به نحو مطلوب استفاده كرد.
در آغاز اين جلسه حيدري، معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان، از برنامه هاي اين اداره كل در جهت تقويت و ارتقا نشاط اجتماعي و افزايش اميد در استان ارايه نمود.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =