وزیر آموزش و پرورش درباره راهکار مراقبت از دانش‌آموزان برای وارد نشدن آنها به اعتراضات گفت: سمیناری داریم که در آن مدیران ما توجیه می‌شوند که مراقبت‌های لازم از دانش آموزان را انجام دهند.

سیدمحمد بطحایی در پاسخ به این سئوال که وزارت آموزش و پرورش چه برنامه ای دارد تا دانش آموزان فریب فضاسازی‌ها در جو عمومی جامعه یا ترفندهای بیگانگان را نخورند و وارد تجمعات اعتراضی نشوند؟ به خبرآنلاین، گفت: یکسری برنامه های آموزشی در دست تهیه داریم که به زودی از طریق تلویزیون به شکل تعاملی پخش خواهد شد. مخاطب این برنامه ها در ابتدا خانواده ها هستند.

وی افزود: یکسری آموزش های خاص به خانواده های دانش آموزان به عنوان شرکای تربیتی در حوزه آموزش و پرورش ارائه خواهیم داد، در مرحله بعد انشاءالله دانش آموزان به طور مستقیم مورد آموزش برای مقابله با خطراتی که در معرضش هستند، قرار می گیرند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سئوال که آیا دستورالعمل خاصی به مدارس برای توجه و مراقبت از دانش آموزان دادید تا وارد اعتراضات اخیر نشوند؟، با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌ها تعدادی از دانش‌آموزان در این تجمعات دستگیر شده‌اند، گفت: تعداد آنها زیاد نبود و دستگیر شده ها در حال تردد در خیابان‌ بودند و به همراه افرادی دیگر بازداشت شده‌اند. سمیناری برای مدیران آموزش و پرورش داریم تا توجیه شوند که مراقبت های لازم از دانش آموزان را انجام دهند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    29 2
    برو بابا فکر نون و اب معلمان باش خربزه ابه
  • بدون نام ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    30 3
    مشكل اينجاست كه كسي تلويزيون نگاه نمي كنه تا اموزش بدهند!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    25 1
    جی پی اس روشون نصب کنید که از مسیر منحرف نشن
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    18 2
    دانش آموط شکمش گرسنه هست. پدرش کارگری هست که 6 ماهه حقوق نگرفته. معلمش دوشیفت داره کار میکنه و شب هم میره آژانس تا یه لقمه نون در بیاره. بعد شما میگین : دانش آموزان فریب فضاسازی‌ها در جو عمومی جامعه یا ترفندهای بیگانگان را نخورند و وارد تجمعات اعتراضی نشوند؟ مگه دانش آموز کوره نمیبینه؟
    • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
      1 6
      آدم باید کور باشه که تفاوت اعتراض رو با اقدامات آشوبگران آتش زدن پرچم، حمله به ماشین های آتش نشانی، تخریب اموال عمومی و توهین به باورهای مردم و... تشخیص نده.
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    3 0
    تو حقوق معلمان حق التدریس رو به موقع پرداخت کن