باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با درایت‌ و حضور به موقع در صحنه، توانستند فتنه دیگری را خنثی کنند.

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به راهپیمایی مردم در شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: ترامپ و اذنابش از اغتشاشات اخیر در ایران ذوق مرگ شدند اما این ملت را به درستی نشناخته‌اند.

وی ادامه داد: منافقین، سلطنت طلب‌ها، آل سعود و استکبار جهانی سعی کردند فضای کشور را غبارآلود کنند اما موفق نشدند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت موجود در کشور، بیان کرد: مردم با درایت‌ و حضور به موقع در صحنه توانستند فتنه دیگری را خنثی کنند.

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: لازم است کلیه مسئولان ضمن ریشه یابی مشکلات مردم برای رفع آنها بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما با بصیرت هستند، گفت: ملت ایران دشمن شناس‌اند و همه دیدیم که در حوادث اخیر راه خود را از اغتشاش‌گران و خشونت طلبان فتنه‌گر جدا کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ضربه زدن به هویت مردم و توهین به مقدسات همان چیزی است که ترامپ می‌خواهد و دیدیم که در حوادث اخیر در 24 ساعت 3 بار موضع‌گیری کرد.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه آنچه مورد پسند شیطان بزرگ یعنی آمریکاست حتما مورد پسند ملت ایران نخواهد بود، اظهار کرد: مردم همانگونه که چشم فتنه 88 را با 9 دی کور کردند بساط این فتنه را هم برچیدند.

ریاض سرمایه کلانی برای این روزها صرف کرد

همچنین بنا بر این گزارش، حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل بین‌الملل، با بیان اینکه رسانه‌های غربی دچار یک اشتباه محاسباتی در خصوص گسترش دامنه اعتراضات مردمی در ایران شده بودند، گفت: برخی از کانال‌های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران پس از اعتراض عده محدودی از مردم ایران به نشر اخبار نادرست اقدام کردند، اما رسانه‌های داخلی بلافاصله ضمن رد ادعا‌های واهی آنان، اخبار صحیح را منعکس کردند.

ترقی ادامه داد: در این میان نقش بی‌بی‌سی فارسی بیش از کانال‌های دیگر خبری به چشم می‌خورد و این کانال تمام تلاش خود را به کار بست تا توجه اکثر مردم ایران را به این مسئله سوق دهد و آنان را نیز به خیابان بکشاند اما در این ماجرا با شکست مواجه شد.

ترقی تصریح کرد: رسانه‌ها و سران غربی همواره در صدد بودند تا ایران را به سمت بی‌ثباتی سوق دهند و در این راه از هیچ اقدامی دست نکشیدند و حکومت در این ماجرا به هیچ وجه اجازه سوء استفاده به رسانه‌های غربی نداد.

وی با اشاره به نقش پررنگ عربستان در اغتشاشات اخیر گفت: از ابتدای روی کار آمدن بن‌ سلمان به طور دائم دسیسه‌های آشکار و پنهان عربستان در کشورمان را شاهد هستیم به گونه‌ای که پیش از این ریاض با حمایت از گروهک تکفیری داعش در عراق و سوریه در صدد این بود تا ناامنی را به خاک ایران بکشاند و به نیابت از آمریکا با ایران مقابله کند و اهداف جبهه مقاومت را از بین ببرد.

کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان بیان کرد: پس از شکست عربستان در سوریه و عراق و نابودی دولت خود خوانده داعش، ریاض سرمایه‌های کلانی را در بخش‌های دیگری صرف کرد تا آرامش ایران را بر هم زند، اما تاکنون نتایج اقدامات سعودی‌ها علیه ایران، بر خلاف خواسته‌های آنان بوده است.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    7 0
    کاش باندازه ذره ای رسالت خودتونو در امر رسانه انجام میدادید تا صدای مردم درمانده از این همه گرونی بی عدالتی نا برابری ... رو به گوش مسئولان میرسوندین . ای کاش نگاهی به داخل کشور داشتید بجای بررسی وضع سایر کشورها و هزاران ای کاش دیگر ...
  • بی نام RU ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    4 0
    حالا اسمشو چی میخواید بگذارید؟ فتنه 9 دی؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    5 0
    حاجی. جان من یک قدم به جلو بردار و یه ذره به مردم نزدیکتر شو. به خدا جای دوری نمی ره. به نفع خودتان هم هست.