باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: صدا و سیما به افشای چهره واقعی دشمنان نظام می‌پردازد که باعث هجمه به آن می‌شود.

رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به هجمه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به رسانه ملی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی‌های آمریکا را شاهد بودیم و با مخالفت کشور‌های عربی نیز مواجه شدیم که وقوع جنگ تحمیلی هشت ساله بارزترین نمونه آن است.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی گاهی ولایت فقیه، سپاه و نماز‌های جمعه را مورد هدف قرار می‌دهند و گاهی نیز انگشت اشاره به سوی رسانه ملی دراز می‌کنند چرا که به خوبی می‌دانند صدا و سیما به افشاگری چهره واقعی دشمنان نظام می‌پردازد.

اکرمی با بیان اینکه اتحاد و انسجام باید در داخل کشور وجود داشته باشد، بیان کرد: دولت، ملت، نیرو‌های مسلح و رسانه ملی باید با یکدیگر متحد باشند و فعالیت‌هایی یک پارچه‌ای برای انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که رفتار مردم در برابر انتشار اخبار کذب برخی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران چگونه باید باشد، گفت: انتظار می‌رود مردم ما در برابر هرگونه اخبار کذب ایستادگی کنند چرا که اکنون ما پذیرفته‌ایم اگر کسی بخواهد با ما دشمنی کند به طور قطع وظیفه ما ایستادگی در برابر مخالفت‌های آنان است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان بیان کرد: اگر رسانه‌ای بخواهد نقد منصفانه و عاقلانه‌ای بکند، ما آن را می‌پذیریم، اما همواره با هرکسی که بخواهد یکی از ارگان‌های نظام کشورمان را مورد هدف قرار دهد، مقابله خواهیم کرد.

دلیل ورود مردم برای پایان دادن به اغتشاشات، شفافیت‌بخشی رسانه ملی بود

همچنین بنا بر این گزارش، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: صداسیما متعهدانه مشخص کرد افرادی که اغتشاش می‌کنند، مطالبات اقتصادی ندارند بلکه آرامش، امنیت و کلیات نظام را نشانه گرفته‌اند.

پرویز سروری با اشاره به هجمه‌ها علیه سازمان صداوسیما، اظهار کرد: مهمترین مسئله‌ای که باعث شد مردم برای پایان دادن به فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر وارد معرکه شوند، شفافیت بخشی صداوسیما بود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: صداوسیما نشان داد که بحث اغتشاش‌گران براندازی و ساختارشکنی است و تفاوت جدی با کسانی دارد که مطالبات معیشتی دارند.

سروری اضافه کرد: ابهامی در روز‌های اول بر‌ای مردم وجود داشت که این مطالبات اقتصادی و معیشتی است، اما اقدامات صداوسیما این ابهامات را رفع کرد و مردم رفتار‌های اغتشاشگران را مخل امنیت و براندازانه تشخیص دادند به همین دلیل شاهد یک شبه انقلاب در مردم بودیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در روستاها، شهر‌ها و مناطق مختلف مشتاقانه برای دفاع از موجودیت نظام وارد صحنه شدند، گفت: مردم با بصیرت‌شان خط بطلانی بر رفتار براندازانه کشیدند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان امروز از شفافیت بخشی صداوسیما به شدت عصبانی هستند و می‌خواهند از صداوسیما انتقام بگیرند چرا که چهره واقعی اغتشاشگران و منشأ خارجی بودن آنها را نشان داد.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743432

برچسب‌ها