دستیار ارشد وزیر ارشاد و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به تماشای «الیور توئیست» نشستند

دستیار ارشد وزیر ارشاد پس از تماشای نمایش موزیکال «الیور توئیست» تاکید کرد تولید آثار فاخری با این کیفیت می‌تواند با کارهای بزرگ نمایشی در سطح دنیا رقابت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر ارشاد، عليرضا معزی دبیر شوراي اطلاع رساني دولت، سیدمحمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، تاجبخش فنائيان کارگردان و فرهاد أصلاني بازیگر به تماشاي نمايش موزيكال «اليور توئيست» نشستند.

دستیار ارشد وزیر ارشاد بعد از تماشای موزیکال «الیور توئیست» در پشت صحنه این کار حاضر و با عوامل و بازیگران این کار دیدار و گفت و گو کرد.

انتظامی با ارزشمند خواندن موزیکال الیورتوئیست گفت: دیدن یک کار کلاسیک در شکل و حال و هوای موزیکال بسیار قابل توجه بود و بازی ها و هماهنگی گروه های موسیقی و حرکت نشان از این داشت که برای رسیدن به چنین اجرایی مراحل زیادی در تمرین ها گذرانده شده است.

دستیار ارشد وزیر ارشاد علاوه بر هنرنمایی گروه آوازی و بازیگران طراحی های هنری و کارگردانی موزیکال الیور توئیست را از جمله نقاط برجسته کار برشمرد و عنوان کرد: تولید چنین کار فاخری به خوبی می تواند با کارهای بزرگ نمایشی در سطح دنیا رقابت کند و امیدوارم این کار نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم دیده شود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =