اجرای طرح زمستان بیدار با هدف ماندگاری گردشگر در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: برای اجرای طرح زمستان بیدار و جذب گردشگر در فصل زمستان برای استان اردبیل علاوه بر فعالیتهای تبلیغی باید بخش خصوصی در این زمینه مجری بوده و سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو در جلسه کارگروه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری در اردبیل اظهار داشت: حوزه گردشگری یکی از بخشهای اصلی و محورهای توسعه و اشتغالزایی برای استان اردبیل است که به معنای واقعی کلمه باید ظرفیتهای گردشگری استان اردبیل برای جذب مسافر شناسایی شده و برای درآمدزایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: پروژه‌هایی که در بخش گردشگری اردبیل اجرا می‌شود باید هم در بحث درآمدزایی و هم میزان ماندگاری مسافران کارایی لازم را داشته باشد که ضرورت دارد یک همفکری وهم‌افزایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای پروژه‌های گردشگری انجام شود.

استاندار اردبیل افزود: جذب گردشگر در فصل زمستان در راستای طرح زمستان بیدار ایده بسیار مناسبی است ولی باید در کنار فعالیتهای تبلیغی به ویژه توسط صدا و سیما بخش خصوصی ورود کرده و به عنوان مجری سرمایه‌گذاری و این موضوع را عملیاتی کند.

بهنام‌جو بیان کرد: در داخل استان اردبیل باید فرآیندهای جذب مسافر در فصل زمستان تعریف شود و از ظرفیتهایی مثل پیست اسکی آلوارس و تعمیر و تجهیز ظرفیتهای ورزش زمستانی غافل نشویم.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های زمستانی باید به صورت متوالی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار شود و هدف‌گذاری برای اجرای پروژه‌های گردشگری باید به سمت و سوی پروژه‌های تحول‌زا برود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: باید پتانسیل و ظرفیت گردشگری استان اردبیل به صورت مناسب شناسایی شود تا بتوانیم برای هر شهرستان طبق برنامه‌ عملیاتی اهداف درآمدزایی تعریف کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =